تازه های سایت

کد مطلب: 52433
14. اسفند 1401 - 8:27
مدیر کل هواشناسی استان همدان از آغاز بارش‌ها در استان خبر داد و گفت: این هفته بارش‌های‌ خوبی را در استان خواهیم داشت که میزان بارش‌ها در نقاط شرقی نسبت به باقی نقاط کمتر است‌.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حسین عابد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتظار داریم امروز بارش‌های مختصری در نقاط شمالی استان داشته باشیم همچنین از اواخر وقت روز دوشنبه تا صبح جمعه بارش‌هایی به صورت رگباری در شمال، جنوب و غرب استان خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه این بارش‌ها در شرق استان کم بوده و در ارتفاعات به صورت بارش برف خواهد بود، به وزش باد در استان اشاره و مطرح کرد: بعدازظهر یکشنبه وزش شدید باد را در استان پیش‌بینی می‌کنیم.

مدیرکل هواشناسی استان همدان ادامه داد: در حال حاضر مقدار آلاینده‌های صنعتی در آسمان استان کم است اما وزش باد باعث برخاستن ذرات گردوغبار شده است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهر همدان بین ۶ تا ۱۷ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است، گفت: رزن با یک درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین نقطه و شهرستان‌های نهاوند، فامنین و اسدآباد با ۱۸ درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین نقاط استان گزارش شدند.

دیدگاه شما