تازه های سایت

کد مطلب: 52400
10. اسفند 1401 - 1:37
رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند از پاکسازی ورودی و خروجی‌های نهاوند روز ۲۰ اسفندماه با مشارکت گروه‌های مردمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عزیز قیاسی اظهار کرد: به منظور پاکسازی ورودی و خروجی‌های شهری و  مراکز گردشگری از آلاینده‌های محیطی پویش پاکسازی طبیعت روز ۲۰ اسفند با مشارکت گروه‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه این طرح با توجه به نزدیکی بهار طبیعت و ایجاد نشاط بیشتر در فضای محیطی انجام می‌شود گفت: با توجه به اینکه نهاوند در گذرگاه ارتباطی غرب کشور قرار گرفته و مسافران زیادی از آن عبور کرده و یا وارد آن می‌شوند وجود محیطی زیبا و دلنشین می‌تواند جاذبه‌های بیشتری برای گردشگری شهرستان فراهم کند.

رئیس اداره محیط زیست نهاوند افزود: کار پاکسازی ورودی و خروجی‌های شهر نهاوند در سه محور نهاوند به شهرهای ملایر، کرمانشاه و بروجرد انجام می‌شود و ما با همکاری گروه‌های مردم‌نهاد و دستگاه‌های اداری به ویژه شهرداری اقدام به جمع‌آوری زباله هایی که چهره محیط را زشت و آلوده کرده‌اند می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری نهاوند و اداره راهداری مسئول جمع‌آوری نخاله‌ها در مبادی ورودی و یا کنار جاده‌های ارتباطی را عهده‌دار شده‌اند اضافه کرد: در این زمینه مقرر شده اداره راهداری به منظور جلوگیری از دفع پسماندها در مناطق غیر مجاز نسبت به نصب گارد ریل در مناطقی که زباله و یا سایر پسماندها ریخته می‌شود اقدام کنند.

قیاسی افزود: علاوه بر شهر نهاوند در سایر شهرهای سه‌گانه نهاوند و سراب‌های شهرستان نیز عملیات پاکسازی محیط زیست با مسوولیت بخشداری‌ها انجام خواهد شد.

پایان پیام/

دیدگاه شما