تازه های سایت

کد مطلب: 52390
9. اسفند 1401 - 8:59
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت:دختر ورزشکار نهاوندی دو مدال برنز مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور در اهواز را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور بانوان در رده سنی بزرگسالان کشور با حضور استان های مختلف سطح کشور به میزبانی استان خوزستان وشهر اهوازدر حال برگزاری است و تیم وزنه برداری بانوان استان همدان با ترکیب ۳ ورزشکار و با مربیگری خانم مریم سلگی (همگی از شهرستان نهاوند) در این مسابقات حضور پیدا کرد.

جوانمردی بیان کرد: در روز اول این دوره از رقابت ها  کیانا ترک بیات دختر وزنه بردار نهاوندی در وزن ۴۹ کیلوگرم توانست با مهار وزنه ۶۱ کیلو در دو ضرب و ۱۱۱ کیلو در مجموع بر سکوی سوم این وزن قرار گرفته و صاحب ۲ نشان برنز شود.

وی افزود: کیانا ترک بیات در آذر ماه سالجاری در رده سنی جوانان توانست ۳ مدال نقره کشوری را در مسابقات قهرمانی کشور در قزوین کسب کند.

جوانمردی گفت: همچنین عسل کدخدایی دیگر وزنه بردار نهاوندی امروز به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند تصریح کرد: علی رغم اینکه کیانا ترک بیات در حال حاضر در رده سنی جوانان و عسل کدخدایی در رده سنی نوجوانان می باشند ولی با انگیزه و شجاعت در این دوره از مسابقات و در رده سنی بزرگسالان شرکت کردند.

وی اظهار داشت: همچنین مهسا قیاسی دیگر وزنه بردار نهاوندی حاضر در این دوره از مسابقات به علت عدم ارسال به موقع مشخصات نامبرده توسط هیئت وزنه برداری استان به فدراسیون مربوطه نتوانست در مسابقات شرکت کند.

دیدگاه شما