تازه های سایت

کد مطلب: 52353
5. اسفند 1401 - 16:14
نماز جمعه نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه  گفت: امروز جهاد تبیین و تلاش مضاعف اقتصادی جز وظایف همه است و دشمنان سعی دارد ناامیدی را ترویج کند. 

وی اظهار داشت: نسل جوان باید بداند در حالی که مملکت در گذشته چیزی نداشت امروز همه چیز دارد و این واقعیت ها باید بیان شود. 

امام جمعه نهاوند افزود: باید با استفاده از نقاط قوت بتوانیم نقاط ضعف را برطرف کنیم و تحلیل انقلابی این است که باید نقاط قوت و قدرت را بدانیم و بیان کنیم و باید برای حل مشکلات تلاش کنیم. 

وی اظهار داشت: آمریکا هیچ حربه ای به جز تحریم و تهدید ندارد که باید تلاش کنیم این تحریم ها را هم برطرف کنیم. 

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: آمریکا باید از سپاه پاسداران ناراحت باشد چون سپاه جلوی نقشه های آنها را گرفته است و شکست های سختی به آمریکایی ها تحمیل کرده است. 

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب کسی فکرش را نمی کرد که انقلاب اسلامی بتواند در مقابل آمریکا بیایستد ولی امروز سپاه قهرمان دشمن را در منطقه شکست داده و دشمنان به این دلیل از سپاه عصبانی هستند. 

امام جمعه نهاوند افزود: سپاه در عرصه هایی که ورود کرده موفق بوده است و انشاالله روز به روز این نیروی مومن و با تقوا قدرتمند تر شود. 

وی گفت: این مردم ۴۴ سال است که همه سختی را تحمل کردند و همواره مدافع انقلاب هستند ولی دشمن این را نمی خواهد و مدام در حال ایجاد ناامیدی است بنابراین باید هوشیار باشیم. 

حجت الاسلام مغیثی افزود: وحدت ملی و قوی شدن همانطور که رهبر انقلاب فرمودند راه حل مشکلات کشور است و باید در هر عرصه ای که می توانیم باید قدرتمند شویم.

  امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها به تظاهرات در سرزمین های اشغالی اشاره کرد و گفت: اختلافاتی که بین صهیونیست ها اتفاق افتاده است وضعیت متزلزلی را برای آنها ایجاد کرده است و امروز آنها با بحران موجودیت مواجه هستند.

دیدگاه شما