تازه های سایت

کد مطلب: 52352
5. اسفند 1401 - 16:14
فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه سپاه تحت فرامین امام خامنه ای عزیز در خدمت مردم است، گفت: نقش سپاه پاسداران در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی بی نظیر است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار در قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: سپاه پاسداران به عنوان نهادی انقلابی و مردمی با تدبیر امام راحل ایجاد شد و همواره خوش درخشیده است. 

وی اظهار داشت: دفاع و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از اصلی ترین اهداف تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. 

فرمانده سپاه پاسداران نهاوند افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد سپاه بیانات ارزشمندی داشتند و جمله تاریخی حضرت امام(ره) که فرمودند "ای کاش من یک پاسدار بودم و اگر سپاه نبود کشور هم نبود" و همچنین جمله رهبر معظم انقلاب که فرمودند " سپاه در تاریخ خود یک پدیده کم نظیر و بی نظیر است"  تکلیف و وظیفه ما را سنگین تر می کند. 

وی بیان کرد: امروز سپاه در کنار ارتش و بسیج و فراجا در راستای حفظ امنیت و حراست از کشور نقش ایفا می کند و در هر عرصه ای که لازم باشد ورود می کند. 

مختاری گفت: سپاه در عرصه هایی مانند حفاظت از شخصیت ها، حفاظت و ایجاد امنیت پروازها، نقش درخشان سپاه در دفاع مقدس، سازماندهی و ایجاد گروه های جهادی، راه اندازی برنامه های معرفتی و فرهنگی اردوهای راهیان نور، نقش بی بدیل سپاه در سازندگی کشور و کارهای عام المنفعه از دیگر عرصه های حضور سپاه است.

  فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: نقش سپاه در جنگ رسانه ای و بصیرتی و جنگ نرم  هم کم نظیر است و در بحث سیل و زلزله و کرونا هم سپاه خوش درخشید و شبکه اطلاعاتی سپاه ضربه های محکمی بر پیکره سرویس های جاسوسی دشمنان وارد کرده است. 

وی گفت: تقویت جبهه مقاومت و خنثی کردن توطئه داعش با رشادت مدافعین حرم و حاج قاسم عزیز و رزمندگان جبهه مقاومت از دیگر اقدامات ارزشمند سپاه قهرمان است. 

مختاری اظهار داشت: به برکت حمایت مردم؛ سپاه امروز قدرتمند و عزتمند است و با داشتن بخش های مختلف در حال دفاع از کشور و مردم در برابر توطئه های دشمنان است. 

فرمانده سپاه نهاوند گفت: سپاه در اوج اقتدار قرار دارد و با همکاری و همدلی با دیگر نیروهای مسلح افتخار سربازی ولایت فقیه را دارد و هرگونه تهدید را با قدرت پاسخ خواهد داد. 

وی ادامه داد: امروز خوشبختانه رهبری حکیم و عزیز و با تقوا سکان هدایت انقلاب اسلامی را در دست دارد و مردم عزیز و بصیر و گرانقدری داریم که این چنین رهبری و مردمی در تاریخ سابقه نداشته است. 

مختاری بیان داشت: سپاه در‌ گام دوم انقلاب آماده تر از همیشه در حال دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است و تا آخرین قطره خون از پاسداری از مردم و انقلاب اسلامی دریغ نخواهد کرد و سپاه، فدایی مردم است و به تاسی از شهدا از همه وجود برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش می کند.

  فرمانده سپاه نهاوند در پایان گفت: امروز افتخار داریم تحت فرامین رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز به مردم خدمت کنیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

دیدگاه شما