تازه های سایت

کد مطلب: 52223
21. بهمن 1401 - 18:15
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان نهاوند روز شنبه از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد جوانان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ۲۲ بهمن نماد وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی و روز نشان دادن انسجام مردم است.

وی اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای دشمنان این پیام را دارد که مردم همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام گروسی افزود: دشمنان با نقشه های مختلف سعی در ناامیدی مردم دارند ولی با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نقشه های دشمنان خنثی می شود.

وی ادامه داد: مردم نهاوند همواره در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور داشته اند و امسال نیز با حضور خود باز هم حماسه می آفرینند.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن روز شنبه همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد شهید حیدری(مسجد جوانان) آغاز می شود.

گروسی ادامه داد: اقشار مختلف مردم پس از شروع راهپیمایی با عبور از خیابان های شهر در میدان امام خمینی(ره) تجمع و برنامه های پایانی مراسم در این میدان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: سخنران مراسم امسال در نهاوند دکتر علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: علاوه بر نهاوند در سطح شهرهای گیان، فیروزان و برزول نیز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می شود.

گروسی افزود: سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند سخنران مراسم شهر گیان است و غلامرضا رستمی سخنران مراسم شهر فیروزان و حجت الاسلام رسول ترکاشوند سخنران مراسم شهر برزول هستند.

وی در پایان خواستار همکاری تمامی دستگاه های مربوطه برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن  با متولیان امر شد.

دیدگاه شما