تازه های سایت

کد مطلب: 52161
14. بهمن 1401 - 11:10
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از دستگيري 3 نفر سارق اماکن خصوصي و کشف 3فقره سرقت طي 24 ساعت گذشته توسط پليس آگاهي و کلانتريهاي 11و 12 اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبيح الله درويشي با اعلام اين خبر افزود: يگانهاي انتظامي و اجرايي پليس نهاوند در 24ساعت گذشته طرح جامع مبارزه با سرقت را با در نظر گرفتن تلاش مضاعف به صورت عملياتي در سطح شهرستان اجرا کردند.

این مقام انتظامي در ادامه افزود:ماموران يگانهاي انتظامي شهرستان در اين راستا طي24 ساعت گذشته 3نفرسارق سابقه دار اماکن خصوصي را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي طي عمليات هاي جداگانه اي دستگير و به مقرهاي انتظامي انتقال دادند.

وي تصريح کرد:متهمان در بازجويي هاي فني به 3فقره سرقت اماکن خصوصي اعتراف کردند و تعدادي تجهيزات سرقتي از آنها کشف و ضبط و با هماهنگي مقام قضايي تحويل مالک گرديد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر با اشاره به اينکه پرونده قضايي در اين راستا تشکيل و ساير اقدامات قانوني و قضايي در دستور کار قرار دارد از شهروندان محترم درخواست کرد همواره نسبت به توصيه ها وهشدارهاي پليسي در خصوص راهکارهاي پيشگيري از انواع سرقت دقت نظر لازم را داشته و در اين خصوص رعايت نکات ايمني و پيشگيرانه را به صورت مستمر مد نظر داشته باشند چرا که افزايش موارد بازدارنده علي الخصوص در اماکن خصوصي به صورت چشمگيري در کاهش سرقت ها تاثير گذار است.

دیدگاه شما