تازه های سایت

کد مطلب: 52157
14. بهمن 1401 - 11:13
امام‌ جمعه نهاوند گفت: ‌برای پیروزی و ماندگاری این انقلاب سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌ایم و امروز هم باید سختی‌ها و مشکلات اقتصادی را تحمل کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان از این ضعف‌ها سوءاستفاده‌ کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار کرد: عده‌ای خیال می‌کنند که در آمریکا و کشورهای اروپایی همان‌طور که در فیلم‌هایشان نشان می‌دهند همه چیز خوب و عالی است در صورتیکه این‌ها ظواهر امر است و در پشت پرده فقر و فلاکت در این کشورها بیداد می‌کند.

وی با بیان اینکه من و شما باید این‌ها را به مردم بگوییم و این همان جهاد تبیینی است که مدنظر مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و وظیفه من و شما به عنوان مسئولان این است که هرچه در توان داریم برای حفظ و تقویت این نظام و خدمت به مردم به کار بگیریم تا این نظام بتواند رسالت اصلی‌اش که زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) انجام دهد.

وی در پایان تاکید کرد: همه ما در این امتحان‌ها و سختی‌ها باید وظایفمان را به خوبی بشناسیم و به آن‌ها عمل کنیم و خدمت به مردم را عبادت بدانیم و در این راه کم‌کاری نکنیم.

امام جمعه شهر نهاوند، فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه، فرمانده نیروی انتظامی با همراهی سایر مدیران و مسئولان شهرستان نهاوند به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور در محل گلزار شهدای شهر نهاوند و عطرافشانی مزار شهدا با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

 

دیدگاه شما