تازه های سایت

کد مطلب: 52148
13. بهمن 1401 - 8:59
اعضای شورای اداری نهاوند به مناسبت دهه فجر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در دیدار با اعضای شورای اداری شهرستان به مناسبت آغاز دهه فجر گفت: همه ما در هر مسئولیتی که هستیم باید خدمتگزار واقعی مردم باشیم چون خدمت رسانی به مردم از مصادیق و نمونه بارز ایمان به خداوند است.

وی ادامه داد: مسئولیت پذیرفتن در جامعه امروز یعنی خدمت کردن به مردم و برای رضای خدا کار کردن، اگر این خدمت خالصانه باشد و همه اهداف ما برای خشنودی خداوند باشد یقین بدانیم که سعادت دنیا و آخرت را نصیب خودمان کرده ایم.

امام جمعه نهاوند در ادامه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق بسیار مهم و تاثیرگذاری در جهان بود که معادلات را بر هم زد و پیشرفت های عطیم این انقلاب در طول این سالها باعث حیرت جهانیان شده است.

وی بیان داشت: با وجود همه دشمنس ها و تهدید و تحریم ها ولی انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و به مسیر پیشرفت خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمنان در طول این ۴۴ سال هرکاری که توانستند برای نابودی انقلاب اسلامی انجام دادند ولی به برکت حضور مردم و هدایت های ولی فقیه، دشمنان همواره ناکام شدند.

وی اظهار داشت: دهه فجر اوج شكوفايی، اقتدار، عظمت، اتحاد و همدلی و وفاداری ملت ايران است و بايد با نشاط‌ترين ايام ما باشد و باید از این فرصت برای بیان پیشرفت های کشور استفاده کنیم.

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند نیز در این دیدار ایام الله دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: در این ایام ۸۰ طرح با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۵ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

وی ادامه داد: امروز فرصت مغتنمی است که دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را به بهترین شکل مطلوب برای افکار عمومی به ویژه نسل های کنونی تبیین کنیم.

احمدوند افزود: امروز بسیاری از بدخواهان نظام اسلامی و رسانه های معاند درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و انقلاب هستند و یکی از ماموریت های مهم نظام سلطه ایجاد جنگ روانی و ناامن سازی درکشور است.

وی گفت: برای مبارزه با این جنگ ترکیبی و رسانه ای باید تلاش کنیم مشکلات مردم را حل کنیم و با وحدت و همدلی و با بیان دستاوردها و ایجاد امید بتوانیم نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

دیدگاه شما