تازه های سایت

کد مطلب: 52140
12. بهمن 1401 - 1:06
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در دهه مبارک فجر ۱۲۰ عنوان برنامه محتلف برگزار می شود که برپایی نمایشگاه یک کیلومتری دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه شاخص این دهه است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند به مناسبت دهه فجر گفت: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایران سربلند و در اوج عزت و افتخار قرار دارد.

وی اظهار داشت: دهه فجر یادآور خاطرات فراموش نشدنی از همبستگی و همکاری همه آحاد مردم به رهبری امام راحل در سرنگونی رژیم ستمشاهی است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: انقلاب اسلامی با هدایت های معمار کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان با تدابیر مقام‌ معظم رهبری با همه توان در مقابل دشمنان ایستاده است و همه استکبار جهانی را ناامید کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت قرار دارد و وارد گام دوم انقلاب شده است و با وجود همه تحریم ها و فتنه ها و مشکلات به قله های مختلفی در عرصه های گوناگون رسیده است.

مختاری گفت: در بحث های دفاعی، موشکی، هسته ای، نانو، پزشکی و خیلی از عرصه ها ملت ایران اسلامی با اتکا به جوانان مومن خود بسیار پیشرفت کرده و جهانیان را متحیر کرده است.

وی عنوان کرد: دشمن همواره در حال توطئه است و با وجود اینکه در عرصه های محتلف شکست های زیادی از ملت ایران اسلامی خورده اند ولی همیشه در حال برنامه ریزی است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: دشمنان در فتنه اخیر با استفاده از ابزار رسانه ای و با جنگ ترکیبی به میدان آمد و این وظیفه همه ما را در راستای جهاد تبیین سنگین تر می کند.

مختاری افزود: باید با جهاد تبیین و بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در مقابل جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمن اقدام کنیم و باید روشن گری کنیم.

وی بیان کرد: نقش اصحاب رسانه در آگاهی بخشی و بیان پیشرفت های بزرگ انقلاب اسلامی بسیار موثر و مهم است.

برپایی نمایشگاه یک‌ کیلومتری دستاوردهای انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: باید با بیان واقعیت ها جلوی سیاه نمایی های دشمنان را بگیریم و در این عرصه هم دشمنان را ناامید کنیم.

مختاری در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: نمایشگاه یک کیلومتری دستاوردهای انقلاب اسلامی در نهاوند برپا می شود.

وی ادامه داد: در این‌ نمایشگاه همه دستاوردهای چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی ادارات و دستگاه های خدمات رسان نهاوند با عنوان "چه بودیم و چه شدیم" برپا می شود‌.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در این ایام جشنواره سرود شهرستان در میادین و مکان های مختلف نهاوند اجرا می شود و کار بسیار جالبی است.

مختاری به دیگر برنامه ها اشاره کرد و گفت: در سطح همه حوزه ها و پایگاه ها برنامه های خوبی برگزار می شود و محوریت با جهاد تبیین و برگزاری نشست های بصیرتی است.

وی گفت: در این دهه ۱۲۰ عنوان برنامه اجرا می شود که در سطح همه پایگاه ها و حوزه های بسیج و در سطح روستاها و شهرستان اجرا می شود.

فرمانده سپاه نهاوند به دیگر برنامه ها اشاره کرد و اظهار داشت: نواختن زنگ انقلاب در ۴۴ مدرسه، رژه موتوری مشترک با فراجا، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی و هنری، جشنواره خاطرات مادربزرگ ها از دوران انقلاب، مسابقات نقاشی، دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان دوران انقلاب، تهیه کلیپ ها از پیشرفت های دوران دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه های این دهه است.

مختاری ادامه داد: همچنین ۲۰۰ نشست بصیرتی، جشن های پیروزی انقلاب، فضاسازی و برپایی ایستگاه صلواتی برگزار می شود و پایان بخش برنامه های این دهه حضور همه اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد بود.

دیدگاه شما