تازه های سایت

کد مطلب: 52139
12. بهمن 1401 - 1:05
فرماندهی و پرسنل فراجا نهاوند در حمایت از سپاه پاسداران با فرماندهی سپاه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبیح الله درویشی فرمانده انتظامی شهرستان و پرسنل فراجا در این دیدار از زحمات و اقدامات سپاه و بسیج نهاوند قدردانی کردند.

وی با اشاره حضور فعال و موثر سپاه و بسیج در سطح شهرستان اظهار داشت: سپاه و بسیج و فراجا دو بازوی قدرتمند برقراری نظم و امنیت در شهرستان هستند.

درویشی افزود: به خاطر نقش و حضور موثر سپاه و حاج قاسم  سلیمانی، نقشه های آمریکا و اروپا در منطقه خنثی شده و این اظهار نظرها از روی استیصال و درماندگی آنها است.

وی ادامه داد: سپاه نقشه های دشمنان را خنثی کرده است و این اقدامات به دلیل عصبانیت دشمنان است و کوچکترین ذره ای از ارزش و محبوبیت سپاه نمی‌کاهد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: اقدامات و فعالیت های سپاه و بسیج در کنار فراجا و ارتش در خدمت به مردم در حوادث و بلایایی طبیعی باعث شده دشمنان از این کارها عصبانی باشند.

وی بیان داشت: این اقدامات دشمنان راه به جایی نخواهد برد و فراجا حمایت خود را از سپاه قهرمان و بسیج همیشه در صحنه اعلام می کند.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز ضمن تشکر از زحمات فراجا در سطح شهرستان گفت: سپاه ناحیه نهاوند نیز همه جانبه حامی فراجا است و هرگونه همکاری نیاز باشد با همکاران خود در فراجا انجام می دهد.

وی افزود: سپاه و فراجا همچون ید واحد در راستای برقرای نظم و امنیت شهرستان قدم بر می دارند و در خدمت مردم هستند.

دیدگاه شما