تازه های سایت

کد مطلب: 52119
10. بهمن 1401 - 8:52
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از کشف 2 هزار و 200 قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي غير مجاز و قاچاق توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ "ذبيح الله درويشي" در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران پليس آگاهي شهرستان نهاوند روز گذشته در راستاي اجراي طرح هاي جامع مبارزه با قاچاق کالا در بازرسي از يک واحد صنفی، 2 هزار و 200 قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي غير مجاز و قاچاق کشف شد.

وی گفت: ارزش اقلام آرايشي و بهداشتي کشف شده حدود 47 ميليون ريال برآورد شده است که در اين خصوص پرونده قضائي تشکيل و همراه متهم به اداره تعزيرات حکومتي ارسال شد.

کشف يک کيلوگرم ترياک در نهاوند

فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" همچنین از کشف يک کيلوگرم ترياک و دستگيري یک نفر توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان خبر داد.

درويشي بيان داشت: بر اساس روند و تدابير موجود يکي از مهمترين اولويت هاي اجرايي و عملياتي پليس اجراي طرح هاي مقابله اي با تهيه و توزيع کنندگان مواد مخدر و استفاده از طرح هاي تخصصي و متنوع پليسي در اين حوزه مي باشد.

وي در ادامه افزود: در همين راستا روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند با انجام اقدامات پليسي، فردی را که در يکي از محلات شهرستان در امر تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت داشت شناسايي و پس از دستگیری در بازرسي از منزل وي، يک کيلوگرم ترياک را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان گفت: در اين راستا پرونده قضائي تشکيل و ساير اقدامات قانوني در حال پيگيري است.

دیدگاه شما