تازه های سایت

کد مطلب: 52117
10. بهمن 1401 - 8:46
رئیس ورزش و جوانان نهاوند از برگزاری مسابقه چهارجانبه رزم‌آوران، مسابقات مینی‌فوتبال محلات، فوتسال چهارجانبه با حضور ملی‌پوشان پیشکسوت و بسکتبال بانوان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به میمنت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر بیش از ۷۰ برنامه و مسابقه ورزشی در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه ها در قالب مسابقات، همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی در دو بخش آقایان و خانم‌ها برگزار می‌شود گفت: آغاز برنامه های دهه فجر با نواختن زنگ انقلاب در زورخانه پوریای ولی خواهد بود.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند افزود: تجلیل از پیشکسوتان ورزشی، همایش سوارکاری، جشنواره ورزش‌های بومی و محلی،  همایش پیاده‌روی و برگزاری مسابقات ورزشی در ۱۷ رشته ورزشی از شاخص‌ترین برنامه‌ها خواهد بود.

وی از برگزاری چندین مسابقه چندجانبه در این ایام خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه چهارجانبه رزم‌آوران، مسابقات مینی‌فوتبال محلات، مسابقه فوتسال چهارجانبه با حضور ملی‌پوشان پیشکسوت، مسابقه بسکتبال بانوان نهاوند با یکی از تیم‌های خارج از استان از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

جوانمردی از رونق ورزش در مناطق روستایی به واسطه ایجاد فضاهای ورزشی سخن به میان آورد و گفت: خوشبختانه پس از انقلاب اسلامی به ویژه در سال‌های اخیر با ایجاد فضاهای ورزشی در روستاهای بزرگ زمینه رونق ورزش در رشته‌های مختلف برای زنان و مردان فراهم شده که در تمام این اماکن طی دهه فجر فعالیت ورزشی برگزار می‌شود.

وی از فعالیت ۱۰ خانه ورزش روستایی و چندین سالن چندمنظوره در مناطق روستایی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۰ خانه ورزش روستایی و حدود ۱۵ سالن ورزشی که برخی از آنها نیمه‌کاره هستند در مناطق روستایی و در دو بخش زنان و مردان داریم.

دیدگاه شما