تازه های سایت

کد مطلب: 5211
11. آذر 1391 - 7:24
سب کرد پایگاه خبری گرو به نقل از ایرنا :معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نهاوند گفت: بر اساس ارزیابیهای به عمل آمده توسط بازرسان وزارتی و اداره کل آموزش و پرورش استان همدان ،شهرستان نهاوند موفق شد برای سومین سال متوالی رتبه برتر ˈپروژه مهررا در سطح استان به دست آورد .

پایگاه خبری گرو:ˈمحمد حسین داراییˈ افزود: یکی از طرحهای ارزنده ای که طی سالیان اخیر از سوی وزارت آموزش و پرورش برای شروع با نشاط مدارس به اجرا در آمده بحث آماده سازی مدارس قبل از شروع سال تحصیلی تحت عنوان پروژه مهر بوده است.

 

وی افزود: این طرح زمینه مناسب را برای برنامه ریزی و نیاز سنجی به موقع در طول فصل تابستان برای شروع هدفمند و توام با آرامش برای دانش آموزان ،خانواده ها و معلمان تا قبل از شروع سال تحصیلی فراهم می کند .

وی افزود: آموزش و پرورش نهاوند برای اجرای احسن طرح موصوف فعالیت خود را در قالب تشکیل ستاد اصلی و تشکیل شش کمیته از اردیبهشت ماه سال جاری در سطح اداره و مدارس اغاز نموده است.

وی افزود: خوشبختانه این شهرستان با بهره گیری از تجارب ارزنده ای که در سالهای گذشته داشته است به خوبی توانست با بهره گیری از امکانات موجودو نیاز سنجی و همچنین توجیه عوامل اجرایی در این زمینه پیشتاز باشد و کارهای مربوطه را به شیو ه ای مطلوب به انجام برساند .

وی افزود: ستاد اصلی پروژه مهر این اداره از ابتدای تشکیل در سال جاری بیش از 30 جلسه ستادی و فرعی با مدیران مدارس برگزار نموده و برنامه های اجرایی در مدارس مورد بازرسی قرار گرفته و راهنماییهای لازم صورت گرفته است .

دارایی گفت: در بازدیدی که از سوی بازرسان وزارت متبوع صورت گرفت عملکرد این شهرستان در سطح اداره و مدرسه مورد بررسی قرار داده شد که در نتیجه با توجه به اقدامات ستادی و عملکردی این شهرستان توانست برای سومین سال متوالی رتبه برتر استان را به دست آورد .

دیدگاه شما