تازه های سایت

کد مطلب: 52080
6. بهمن 1401 - 8:58
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند"، از دستگيري سارق منزل و کشف 3 فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي و کلانتري 11 اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ "ذبيح الله درويشي" در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران پليس آگاهي و کلانتري 11 با انجام اقدامات اطلاعاتي و بکارگيري شگردهاي خاص پليسي، یک سارق منزل را دستگیر و به يگان انتظامي منتقل کردند.

وی افزود: سارق دستگير شده پس از تحقيقات و بازجويي هاي صورت گرفته و در مواجهه با اسناد و مدارک به 3 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان با همدستي فرد دیگری اعتراف کرد.

 درويشي بیان کرد: دستگيري همدست متهم در دستور کار پليس قرار گرفت و پرونده قضائي در اين خصوص تشکيل و ساير اقدامات قانوني در حال رسيدگي مي باشد.

 فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند درپايان اين خبر با اشاره به اهميت مشارکت هاي عمومي در پيشگيري از سرقت به شهروندان توصيه کرد: نسبت به رعايت نکات ايمني همچون نصب دوربين هاي مدار بسته، استفاده از قفل و درب هاي محکم و مطمئن، عدم نگهداري پول نقد و طلا و جواهر در منزل و... نسبت به ارتقاء ضريب امنيت منازل و ديگر اماکن خصوصي اهتمام داشته و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طريق تلفن تماس110به پليس گزارش دهند.

دیدگاه شما