تازه های سایت

کد مطلب: 52052
3. بهمن 1401 - 0:15
جانشین انتظامي استان همدان، از دستگيري سارق حرفه اي داخل خودرو و کشف 18 فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي شهرستان "نهاوند"خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار "رضا زارعی" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي و کلانتري 11 با اقدامات و شگردهاي خاص پليسي، يک سارق حرفه اي داخل خودرو را در این خصوص شناسایی و در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير و به يگان انتظامي انتقال دادند.

سردار زارعی تصريح کرد: متهم دستگير شده در بازجويي هاي فني و تخصصي صورت گرفته، ضمن معرفي همدست خود به ارتکاب 18 فقره سرقت محتويات و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

اين مقام ارشد انتظامي استان افزود: ضمن تشکيل پرونده قضائي و پيگيري ساير اقدامات قانوني در اين راستا، خریدار اموال مسروقه نيز دستگير و تعدادي لوازم و قطعات سرقتي کشف و تحويل مالکان شد.

جانشین انتظامي استان همدان در پايان گفت: رعايت نکات ايمني و توجه به توصيه ها و هشدارهاي پليسي عاملي مهم در پيشگيري از سرقت هاست لذا از شهروندان تقاضا داريم همواره رعايت اين نکات را جهت حفظ اموال خود مد نظر قرار داده و کار پيشگيري را که مقدم بر ديگر اقدامات بوده و باعث مصونيت اشخاص و اموال مي باشد، در اولويت قرار دهند.

دیدگاه شما