تازه های سایت

کد مطلب: 52033
1. بهمن 1401 - 8:54
بعد از برگزاری کلاس نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور حجت الله قپانوری توانست با موفقیت در تست های بدنی و فنی جواز حضور در نیم فصل دوم لیگ دسته یک کشور را کسب نماید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الله قپانوری جوان نهاوندی که در نیم فصل اول قضاوت های خوبی را در کارنامه خود ثبت کرده بود ، در سه روز تست گیری سخت زیر نظر کارشناسان فدراسیون فوتبال در هتل المپیک تهران توانست نمره قبولی گرفته و سربلند از این آزمون خارج شود

در این تست گیری ۳ داور و ۲ کمک داور از استان همدان حضور داشتند که در بخش داوری حجت قپانوری داور جوان و با آتیه شهرستان نهاوند با موفقیت آزمون ها را طی کرد و در بخش کمک داوری محسن دوستان و سامان سحاب منش هم توانستند با  موفقیت در تست آمادگی جسمانی و آزمون های داوری کار خود را به پایان رسانند.

حالا در نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور همدان یک داور وسط و دو کمک داور را به عنوان نماینده خواهد داشت.
 
 علاوه بر حضور حجت الله قپانوری بعنوان داور در لیگ دسته اول کشور،  دکتر بهاره سیفی نهاوندی  مسابقات آسیایی را قضاوت کرده و هم اکنون  در لیگ برتر بانوان به عنوان کمک داور حضور دارد.

 با وجود این داوران موفق حالا شهرستان نهاوند موفق در امر پرورش داور گام بر می دارد و انتظار می رود در سال های آینده تعداد این نفرات افزایش یابد.

 

دیدگاه شما