تازه های سایت

کد مطلب: 52032
1. بهمن 1401 - 8:54
شهردار نهاوند گفت: مجموعه‌ی شهرداری از تمام ظرفیت ها و امکانات داخلی در ایجاد شرایط رفاهی شهروندان استفاده کرده و این مهم و توسعه‌ی هر شهر با مشارکت شهروندان سرعت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید گفت:احداث پارک های محله‌ای باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت  در افراد جامعه می‌گردد و بر هم اساس تاکنون در پنج محله پارک هایی برای استفاده خانواده‌ها و کودکان توسط شهرداری احداث و تحویل شهروندان شده و در چهار نقطه ی دیگر نیز عملیات احداث پارک در مراحل پایانی می‌باشد.

وی افزود: وجود پارک های جیبی به همراه امکانات بازی برای کودکان و فضای ورزشی برای خانواده ها استقبال خانواده ها را در مرحله‌ی اول به دلیل نزدیک بودن به محل سکونت به همراه دارد و با استقبال از این نوع پارک ها مشارکت در نگهداری توسط شهروندان بالا می‌رود.

یوسفی نوید در ادامه گفت: مبلمان شهری برای شهروندان است و مالکان اصلی آنها شهروندان می‌باشند،با توجه به این مهم حفظ و نگهداری از اموال عمومی شهر باعث صرفه‌جویی در هزینه و افزایش امکانات در پارک ها می‌گردد، احداث هر پارک در یک محله در گسترش و تشویق کودکان و نوجوانان به ورزش و رونق گرفتن ورزش محلات تاثیر مستقیم داشته و زمینه ساز کشف استعدادهای ورزشی میگردد.

شهردار نهاوند افزود: مشارکت در احداث پارک‌ها و تهیه‌ی وسایل بازی کودکان، وسایل ورزش های همگانی، مبلمان پارک و... مشارکت در داشتن شهری آباد و زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار است، لذا در همین خصوص همشهریانی که تمایل به مشارکت در احداث پارک دارند می‌توانند با مراجعه ی به شهرداری نهاوند اقدام نموده و با هماهنگی در تهیه‌ی وسایل مورد نیاز به احداث پارک‌های محلات با شهرداری همکاری نمایند.

یوسفی نوید در پایان گفت:مجموعه‌ی شهرداری از تمام ظرفیت ها و امکانات داخلی در ایجاد شرایط رفاهی شهروندان استفاده کرده و این مهم و توسعه‌ی هر شهر با مشارکت شهروندان سرعت میگیرد که این توسعه ذخیره‌ای برای آینده فرزندان این مرز و بوم خواهد بود، درختانی که امروز توسط ما کاشته می‌شود ثمره آن برای فرزندانمان خواهد بود و احداث پارک‌های امروز، شور و نشاط و سلامت نسل آینده را به همراه خواهد داشت پس با مشارکت در احداث پارک و توسعه‌ی مبلمان شهر، از امروز به فکر آینده شهر و فرزندانمان باشیم.

 

دیدگاه‌ها

چرا شهرداری و شورای شهر از اینکه یک کار بزرگ برای نهاوندانجام دهند می ترسند.*زیرساخت شهری*منطقه ۲ شهرداری*ایجادمنطقه فرسوده وتاریخی*تعریض خیابانهای ابوذر ومرکزشهر*تعریض پیاده روها*بازسازی بازار*آسفالت کامل خیابانها و خط کشی*احیای لائودیسه*ورودی و خروجی ها*نصب مشاهیر*اصلاح خیابان کشی ها*تعیین و تکلیف زمین های راکدو قدیمی شهر*دادن مجوزوتخفیف برای ساخت وساز*ساخت بزرگراه و پل روگذرمتقاطع.*علائم و خیابان کشی باغات درون شهر.*رفع ترافیک.و.....

دیدگاه شما