تازه های سایت

کد مطلب: 52029
30. دى 1401 - 15:01
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند با لباس سپاه نماز جمعه این هفته شهرستان نهاوند را اقامه کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: اتحادیه اروپا عقده و کینه نسبت به سپاه و عملکرد این نهاد مقدس دارند و از پیشرفت های این نهاد عصبانی و ناراحت هستند.

  وی اظهار داشت: دشمنان باید بدانند همه ما سپاهی هستیم و همه پشتیبان سپاهیان قهرمان و بسیجیان همیشه در صحنه هستیم. 

امام جمعه نهاوند افزود: سپاه حافظ انقلاب و دستاوردهای این انقلاب مردمی و اسلامی است و به حق به خوبی به وظایفشان عمل کردند. 

وی ادامه داد: دشمنان باید ناراحت باشند زیرا هر برنامه ای بر علیه انقلاب تدارک دیدند توسط سپاه و بسیج خنثی شده است.

  حجت الاسلام مغیثی گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان از همه امکانات استفاده کردند ولی ناکام شدند و این شکست ها را از چشم سپاه و بسیج می بینند و به همین دلیل پارلمان اروپا دست به اینگونه اقدامات می زنند.

  وی اظهار داشت: امروز سپاه در‌ مقابل نقشه های دشمنان ایستاده است و دشمنان از این ایستادگی و از پیشرفت های ایران اسلامی عصبانی هستند و دست به اقداماتی مانند پارلمان اروپا می زنند.

  امام جمعه نهاوند بیان کرد: امروز کشور به برکت حضور مردم با بصیرت در همه عرصه ها و هدایت های امام راحل و رهبر معظم انقلاب پیشرفت کرده است و دشمنان توان دیدن این پیشرفت ها را ندارند. 

وی بیان کرد: دشمنان در طول این سال ها هرکاری توانسته انجام داده ولی همیشه ناکام شده اند و از این به بعد هم دشمنی می کنند و باید هوشیار باشیم و نقشه های دشمنان را بشناسیم. 

حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر برنامه ریزی کرد ولی دچار اشتباه محاسباتی شد و از اعتقاد و قدرت مردم مومن ایران اسلامی  خبر نداشتند.

وی بیان کرد: امروز وحدت دولت و ملت ضروری است و شیاطین به دنبال تفرقه هستند و محور وحدت باید ولایت و ارزشهای انقلابی و اسلامی باشد.

  امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان مشغول یک سری فعالیت هایی هستند تا ایران را منزوی کنند و یکی از اقداماتشان اخیرا در پارلمان اروپا بود که در اقدامی غیر قانونی سپاه را به عنوان سازمانی تروریست اعلام کرد ولی در این راه هم راه به جایی نمی برند.

  وی عنوان کرد: فکر می کنند با این اقدامات می توانند از سپاه انتقام بگیرند و جلوی قدرت بین المللی سپاه را بگیرند ولی باید بدانند مردم حامی سپاه مردمی هستند.

حجت الاسلام مغیثی در پایان گفت: در جریان اغتشاشات اخیر بیشتر تخریب ها وتوهین ها به جایگاه ولایت و رهبر معظم انقلاب شد چون دشمنان می دانند این ولایت فقیه است که در مقابل نقشه های انها ایستاده است.

دیدگاه شما