تازه های سایت

کد مطلب: 52019
29. دى 1401 - 1:57
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از جریمه نقدی و حبس تعزیری برای شکارچی غیر مجاز در منطقه ملوسان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عزیر قیاسی در گفت و گو با خبرنگار ما از جریمه نقدی ۳۰ میلیونی و حبس تعزیری برای شکارچی غیرمجاز یک راس قوچ وحشی در منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: یکی از شکارچیان شهرستان نهاوند به اتهام شکار یک راس قوچ وحشی به مراجع قضایی معرفی شد.

قیاسی اظهار داشت: حسب رای صادره از شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری دو نهاوند فردی که بدون اخذ پروانه شکار در منطقه حفاظت شده ملوسان مبادرت به شکار یک رأس قوچ وحشی نموده بود حسب دستور دادستانی شهرستان منزل وی مورد تجسس واقع گردید که پس از کشف اجزای جانور وحشی شکار شده و همچنین کشف آلات و ادوات شکار کیفرخواست از دادستانی شهرستان برای وی صادر شد.

وی گفت: این فرد حسب رای صادره از شعبه ۱۰۳ کیفری دو نهاوند به تحمل هفت ماه حبس تعزیری که برای یکسال با توجه به عدم سابقه محکومیت تعلیق و به مبلغ پنجاه میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند افزود: همچنین شکارچی مورد نظر بدلیل اتلاف و شکار یک راس قوچ مکلف به پرداخت دویست و پنجاه میلیون ریال ضرر و زیان در حق سازمان حفاظت محیط‌ زیست کشور شد.

دیدگاه شما