تازه های سایت

کد مطلب: 52015
29. دى 1401 - 1:45
 بر اساس ارزیابی های اداره‌ی قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش وپرورش استان، آموزش وپرورش نهاوند موفق شد رتبه‌ی موفق استان در اجرای فعالیت های ستاد اقامه نماز و شورای دارالقرآن را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در این ارزیابی فعالیت های ستاد اقامه نماز اداره و مصوبات کیفی آن، شورای دارالقرآن، برگزاری ستادهای اقامه نماز مدارس، اجرای زنگ نماز در مدارس شهرستان و اقامه نماز، حضور امام جمعه و مسئولین اداره در نماز جماعات مدارس، برنامه ریزی جهت حضور پرشور دانش‌آموزان در نمازجمعه، برگزاری جلسات تبیینی برای دانش آموزان در راستای اهمیت اقامه نماز، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و... مورد بررسی قرار گرفته است.

 در جلسه ستاد اقامه نماز این هفته شهرستان نیز توسط امام جمعه محترم و معاون محترم سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان، به جهت کسب این موفقیت ارزشمند، به نمایندگی از مجموعه‌ی اداره از مدیر آموزش وپرورش نهاوند تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه آموزش و پرورش نهاوند به جهت توفیقاتی که در سطح استان در حوزه قرآن و نماز کسب کرده است، از آمادگی کامل فرمانداری شهرستان جهت کمک و پشتیبانی از آموزش وپرورش جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های پرورشی و تربیتی خبر داد.

شهروز کیانی افزود: سایر دستگاه ها و نهادهای فرهنگی شهرستان نیز ملزم هستند در بحث فعالیت های قرآنی و نماز حداکثر همکاری را با آموزش وپرورش شهرستان به عمل آوردند.

کیانی در بخش دیگری از صحبت های خود، اجرای برنامه‌ی جشن تکلیف برای دانش آموزان را از برنامه های فرهنگی اثرگذار دانست و گفت: هرچقدر این مراسم باشکوه‌تر و با برنامه‌ریزی بهتر به صورت متمرکز شهرستانی و در سطح مدارس برگزار گردد، خاطره‌ی خوش آن برای سالها در ذهن دانش‌آموزان ماندگار خواهد بود و اثر تربیتی بسیار بالایی دارد.

دیدگاه شما