تازه های سایت

کد مطلب: 52007
28. دى 1401 - 8:55
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از برگزاری بیش از ۷۵ برنامه در حوزه ورزش و جوانان در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در جمع خبرنگاران گفت: این اداره فراتر از سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع و مختلفی همچون مسابقات، همایش‌ها، جشنواره‌های ورزشی، فرهنگی و معنوی در دهه فجر امسال برگزار می‌کند که اوج آن حضور پرشور جامعه ورزشی شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن است.

وی با اشاره به تدوین بیش از 75 برنامه فرهنگی، ورزشی و معنوی در دهه فجر امسال افزود: برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی در رده های مختلف سنی و در دو بخش بانوان و آقایان در سراسر شهرستان، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، گلباران مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در سالن باستانی، تجلیل از پیشکسوتان ورزشی، همایش سوارکاری، جشنواره ورزش‌های سنتی و بومی- محلی، جشن پیروزی انقلاب اسلامی، حضور ورزشکاران در نمازجمعه و حضور جامعه ورزش و سمن‌های جوان در راهپیمایی 22 بهمن از مهمترین برنامه‌های این اداره‌ است.

 جوانمردی افزود: آذین بندی و چراغانی مکان‌های ورزشی و تبلیغات محیطی درخصوص برنامه‌های ایام الله دهه فجر انجام خواهد شد و از مسئولین هیئت ها و مدیران اماکن ورزشی درخواست می‌کنیم که فضای بیرونی دفاتر هیئت‌ها و اماکن خود را به مناسبت این ایام مبارک و فرخنده آذین‌بندی و چراغانی کنند.

مسئول کمیته ورزش و جوانان  ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان گفت: برگزاری جشنواره ورزشی ، همایش پیاده روی، برگزاری مسابقات طناب کشی، میزبان مسابقات کشتی استان ، دارت، کاراته، هندبال، آمادگی جسمانی، یوگا، شطرنج، همایش دوچرخه سواری، ورزش صبحگاهی، فوتسال، طناب کشی، اسکیت، مسابقات ۴ جانبه رزم آوران، مسابقات رزمی، بدمينتون، جشنواره بازیهای بومی محلی و چندین برنامه فرهنگی و ورزشی دیگر که از برنامه های شاخص ویژه آقایان و بانوان می باشد که برای ایام الله دهه مبارک فجر در وشهرستان  پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در صدد هستیم درایام گرامیداشت دهه مبارک فجر محتوای برنامه ها بر تبیین کننده و تشریح دستاوردها و زوایا و ابعاد مختلف انقلاب اسلامی باشد تا ضمن اثرگذاری بر آحاد مختلف مردم، بدرستی پیام انقلاب به نسل جوان انتقال داده شود.

جوانمردی در پایان بیان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند آمادگی جهت همکاری با هیئت های ورزشی ، ادارات و نهادهای سطح شهرستان برای برگزاری برنامه های ورزشی آنها در طول این دهه در اماکن ورزشی سطح شهرستان نهاوند را دارد.

دیدگاه شما