تازه های سایت

کد مطلب: 51960
23. دى 1401 - 15:28
نماز جمعه نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ جهاد تبیین واجب فوری و همگانی در برابر تحریف و دروغ است.

  وی اظهار داشت: امروز دشمنان در فضای مجازی و با ابزارهای رسانه ای مدام دروغ پراکنی و شایعه سازی می کند و ما باید واقعیت ها را بگوییم تا نسل جوان فریب این دروغ ها و تحریف ها را نخورد.

  امام جمعه نهاوند افزود: جوانان باید دشمنی ها را بشناسند و بدانند که در این سال‌ها چه خطراتی از ناحیه دشمن برای کشور ایجاد شده و باید مراقب این تحریفات باشیم. 

وی ادامه داد: جهاد تبیین یعنی بیان واقعیت ها و بیان و پاسخ دادن به شبهاتی که دشمنان انتشار می دهند. 

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: آمریکایی ها از همان ابتدا برای نابودی انقلاب برنامه ریزی کردند و همه کار کردند ولی به برکت حضور مردم در صحنه و ولایتمداری مردم، همیشه شکست خوردند. 

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ولایت و مرجعیت اظهار داشت: اهانت و مسخره کردن برای کسانی است که ضعف و ذلت دارند و نشان می دهد در برابر منطق انقلاب ما حرفی برای گفتن ندارند. 

امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان در فتنه ها و اتفاقات اخیر شکست خوردند و با این اهانت به مرجعیت و ولایت می خواهند انتقام شکست های خود را بگیرند ولی راه به جایی نمی برند. 

وی ادامه داد: این شکست های دشمنان و نقش مهم و تدابیر رهبر معظم انقلاب در ناامید کردن دشمنان باعث شده است که دشمنان توسط یک نشریه به ساحت مرجعیت و ولایت فقیه اهانت کنند. 

حجت الاسلام مغیثی بیان کرد: این اهانت ها نشان از ناتوانی و شکست دشمنان است و سابقه هم دارد ولی مردم به خوبی نشان دادند پشتیبان مقام معظم رهبری هستند. 

وی در بخش دیگری از خطبه ها به تهدیدات صهیونیست ها اشاره کرد و بیان داشت: این تهدیدها صرفا مصرف داخلی برای آنها دارد و خودشان به خوبی از قدرت ایران اسلامی خبر دارند. 

حجت الاسلام‌ مغیثی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر افزود: همه زندگانی ایشان برای همه بانوان الگو و دارای پیام است و شخصیت وارسته ایشان دارای مراتب بسیار بالایی است. 

امام جمعه نهاوند بیان کرد: زن در اسلام از جایگاه ویژه ای و خاصی برخوردار است و معیار در اسلام جنسیت نیست بلکه ملاک ارزشها، اخلاق و تقوا است.

  وی در بخش پایانی خطبه ها گفت: صرفه جویی در مصرف انرژی و‌ گاز این روزها بسیار ضروری و مهم است و از همشهریان درخواست داریم در این روزها که برخی از مناطق با مشکل کمبود گاز مواجه هستند نسبت به صرفه جویی اقدام کنند تا گاز به این مناطق نیز برسد.

دیدگاه شما