تازه های سایت

کد مطلب: 51957
24. دى 1401 - 11:48
استاندار همدان با بیان اینکه توجه ما فقط به خدمت و دوری از حواشی است، گفت: سهم استان از سفر ریاست جمهوری به استان ۱۴ هزار میلیارد تومان و سهم شهرستان نهاوند ۹۲۷ میلیارد تومان است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در شورای اداری نهاوند که با هدف بررسی مصوبات و اعتبارات سفر ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: دولت سیزدهم از همان آغاز فعالیتش با شعار دولت مردمی و انقلابی با انبوهی از مشکلات و موانع و در کنار آن ویروس کرونا و مرگ بیش از ۷۰۰ نفر در روز مواجه بود. 

وی اظهار داشت: بنای این دولت خدمت به مردم است و در همان اوایل با تهیه واکسن کرونا و به دلیل تعهدی که دولت به مردم داشت؛ تعداد فوتی ها تک رقمی شد این در حالی است که تعداد فوتی های کشورهای مدعی هنوز سه رقمی است. 

استاندار همدان افزود: دولت سیزدهم ۶۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی از دولت قبل را به ارث برد ولی این بدهی در حال پرداخت است و ماهانه بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان سود این اوراق بود که در حال انجام است.

   وی بیان داشت: سفرهای استانی ریاست جمهوری منشا خیر و برکت هستند و کارهای زیادی در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در این دولت انجام شده است. 

قاسمی فرزاد گفت: سفر ریاست جمهوری به استان در ۶ مرداد امسال انجام شد که این سفر کم نظیر بود و برای استان پروژه های زیادی تعریف کردیم. 

وی بیان کرد: ۱۴ هزار میلیارد تومان در این سفر به استان اختصاص یافت و شهرستان ها هم اعتبارات خوبی در این زمینه جذب کردند که برای پروژه های نیمه تمام و برای ایجاد زیرساخت است. 

استاندار همدان اظهار داشت: ۹۲۷ میلیارد تومان سهم شهرستان نهاوند از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان است. 

وی عنوان کرد: این اعتبارات به غیر از اعتبارات تملک دارایی است و عمده اعتبارات این سفر برای امسال و سال ۱۴۰۲ است. 

قاسمی فرزاد در بخش دیگری از سخنانش گفت: توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت و ولایت فقیه به شدت محکوم است و این توهین به دلیل نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در خنثی کردن نقشه های دشمنان است و نشانه کینه دشمنان از شخصیت وارسته رهبر معظم انقلاب است. 

وی همچنین بیان داشت: ما به عنوان خدمتگذاران استان با خدا و مردم عهد بستیم که به دنبال خدمت به مردم هستیم و به دنبال حاشیه ها نیستیم چون این کار خیانت و مانع از انجام کار است. 

استاندار همدان گفت: ذره ای به حاشیه ها توجه نمی‌کنیم و در مسیر خدمت به مردم تلاش می کنیم و این‌ مسیر خدمت رسانی را با قدرت ادامه می دهیم.

دیدگاه شما