تازه های سایت

کد مطلب: 51934
21. دى 1401 - 0:13
ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی نهاوند با حضور امام جمعه و فرماندار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در ابتدای سخنان خود در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن گلایه از عدم حضور برخی روسای ادارات در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: انتظار می رفت همه ی مسئولین شهرستان حضور پررنگ‌تری در این مراسم داشته باشند و  شآن نهاوند بیشتر از اینها بود و این مراسم باید بهتر برگزار می شد.

وی در ادامه در خصوص جلسات و موارد مطرح شده در این جلسات گفت: برخی موضوعاتی که در ابن جلسه‌ مطرح می شوند باید ابتدا در کمیته ی تخصصی بررسی شوند و سپس نتیجه ی آن در جلسه ی اصلی شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح شود و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورای فرهنگ باید گزارش ادارات را در مورد مباحث مطرح شده پیگیری و در این جلسه مطرح نماید .

احمدوند ضمن گلایه از عدم حضور برخی روسای ادارات در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیان داشت : عدم حضور برخی مدیران در جلسات شورای فرهنگ عمومی باید بررسی شود چرا که هیچ کاری مهمتر از مسائل فرهنگی شهرستان نیست .

فرماندار نهاوند با اشاره به حضور حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه شهرستان در برنامه زنده تلویزیونی به عنوان یکی از ائمه جمعه برتر کشور، گفت: سبک زندگی و کار ، ساده زیستی و به وقت بودنشان از مهمترین مسائلی است که باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی به آن پرداخته شود .

وی با اشاره به اینکه شخص امام جمعه نهاوند برای ما الگوست، افزود: شخص امام جمعه نهاوند برای ما الگوست و این شیوه ی رفتاری و وحدتی که در شهرستان ایجاد کرده اند قابل‌ تقدیر است،  ایشان در همه ی زمینه ها کمک حال مسئولین هستند و باید از شخصیت برجسته ی امام جمعه نهاوند الگوبرداری کنیم.

فرماندار نهاوند در خاتمه به راه اندازی مجدد ستاد مشاهیر نهاوند اشاره کرد و گفت : دبیر خانه این ستاد در سال‌های گذشته راه اندازی شده بود اما به دلایلی تعطیل شد ، اما این ستاد باید در شهرستان و برای شناساندن مفاخر و مشاهیر نهاوند به نوجوانان و جوانان راه اندازی شود .

 

دیدگاه شما