تازه های سایت

کد مطلب: 51927
20. دى 1401 - 7:55
تجمع طلاب و روحانیون نهاوند در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به جایگاه ولایت فقیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، طلاب و روحانیون شهرستان نهاوند در محکومیت اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به مقام معظم رهبری و جایگاه شامخ مرجعیت و ولایت تجمعی برگزار کردند.

در این مراسم روحانیون نهاوند با سردادن شعارهایی این اقدام موهن را محکوم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در این تجمع گفت: بدون شک ناکام‌ماندن دشمن در اغتشاشات اخیر باعث شده است تا دشمن دست به توهین و تخریب بزند.

وی اظهار داشت: دشمنان وقتی نتیجه ای از اقدامات و توطئه های خود نگرفتند دست به اهانت به جایگاه رفیع ولایت می زنند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: دشمنان هرکاری توانستند کردند تا انقلاب پیروز نشود ولی نتوانستند و بعد از آن فتنه ها را به راه انداختند و جنگ تحمیلی را شروع کردند ولی بازهم به نتیجه نرسیدند.

وی بیان داشت: دشمنان تحریم و تهدید و هر کاری توانسته اند کردند ولی حضور مردم همواره آنها را ناامید کرده است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمنان در فتنه اخیر هم با تمام توان وارد میدان شدند ولی بازهم نتوانستند کاری کنند و مردم نقشه های آنها را خنثی کردند.

وی بیان داشت: مردم دوستدار مرجعیت و ولایت هستند و توهین به مقام‌ معظم رهبری را به هیچ عنوان بر نمی تابند و مشاهده می‌کنیم در کشور نیز تجمع هایی در راستای حمایت از جایگاه مرجعیت و ولایت برگزار شد.

امام جمعه نهاوند گفت: حوزه های علمیه در حوادث گوناگون همواره پیشقدم بودند و به عنوان سربازان ولایت این اهانت نشریه فرانسوی را محکوم می کنند.

این تجمع با قرائت بیانیه پایانی توسط حجت الاسلام عباس مولوی مدیر حوزه علمیه نهاوند و تکبیر حاضران به پایان رسید.

دیدگاه شما