تازه های سایت

کد مطلب: 51905
18. دى 1401 - 8:55
در نشست مشترک انجمن کتابخانه های عمومی نهاوند از کتاب "نماز ناتمام" و از تمبر گونه به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نشست مشترک انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نهاوند به ریاست احمدوند فرماندار و با حضور مدیرکل کتابخانه های استان برگزار و از کتاب "نماز ناتمام" رونمایی شد.

در این کتاب از رزمندگان و شهدای دفاع مقدس شهرستان نامبرده شده و همچنین قصه جانبازی و جراحت حاج میرزا محمد سلگی نیز بیان شده است.

در ادامه این نشست هم چنین نقد و بررسی کتاب "ذوالفقار" به قلم "علی اکبر مزد ابادی" که حاوی شرح زندگی، خاطرات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، عملیات و رشادت های ایشان است؛ توسط داوود علی بخشی انجام شد.

در ادامه این نشست با حضور مسئولان علاوه بر رونمایی و نقد کتاب از تمبر گونه به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی هم رونمایی شد.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این نشست بر ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی تاکید کرد و گفت: یکی از راهای ترویج و گسترش فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت نوشتن کتاب های با این مصمون است.

وی افزود: ما باید توصیه همواره رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش فرهنگ کتابخوانی را مدنظر داشته باشیم و در این راستا کار کنیم.

احمدوند بیان داشت: اقدامات خوبی در بحث کتابخوانی و ابتکارات قابل توجهی توسط امور کتابخانه های عمومی شهرستان انجام شده این ها کارهای خوب فرهنگی است و باید حمایت شود.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: مجموعه ها و نهادهای فرهنگی شهرستان و شهرداری ها نقش مهمی در توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی دارند و باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

دیدگاه شما