تازه های سایت

کد مطلب: 51896
17. دى 1401 - 8:58
مدیرکل ورزش و جوانان استان با مسئولان وزارت نفت برای تامین اعتبار استخر شهرک طالقانی نهاوند دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسئولان وزارت نفت که برای پیگیری پروژه های این وزارت به استان همدان سفر کرده اند جلسه ای را با مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص استخر نهاوند برگزار کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این نشست وضعیتی از استخر طالقانی نهاوند ارائه کرد و گفت: این طرح ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تخصیص اعتبار، ظرف مدت شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

علی حقیقی گفت: خوشبختانه در سفر ریاست محترم جمهور به استان ‌با مساعدت‌ها و پیگیری‌های صورت‌گرفته 90 میلیارد ریال به استخر طالقانی اختصاص یافت و امیدواریم این اعتبار به زودی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان همدان محرک و شتاب‌دهنده بسیار خوبی برای ساماندهی پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد بود که نویدبخش آینده‌ای روشن و شکوفا برای توسعه همه‌جانبه ورزش و جوانان استان است.

گفتنی است مسئولان وزارت نفت در این جلسه قول مساعد دادند بخشی از اعتبارات سفر در بهمن ماه و بخشی دیگر در اسفندماه ماه و در نهایت بخشی در خردادماه پرداخت شود تا شاهد افتتاح و بهره برداری این پروژه در خردادماه سال 1402 باشیم.

دیدگاه شما