تازه های سایت

کد مطلب: 51892
16. دى 1401 - 14:06
نماز جمعه این هفته در نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف عامل بقای انقلاب اسلامی بوده است و دشمن از این بابت عصبانی است. 

وی اظهار داشت: در طول این سالها و در همین فتنه اخیر همه دشمنان دست به دست هم دادند و با همه امکانات به جنگ با انقلاب اسلامی آمدند. 

امام جمعه نهاوند افزود: دشمنان در این ماه های اخیر هزاران اخبار و مطلب کذب بر علیه انقلاب اسلامی و ولایت منتشر کردند ولی بازهم حضور مردم آنها را ناامید کرد. 

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: دشمن شناسی و راه درست مبارزه با دشمن یکی از نکات مهمی است که باید مدنظر داشته باشیم تا نقشه های دشمنان را به خوبی خنثی کنیم. 

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: قوی شدن در همه عرصه ها یکی از راه های مقابله با دشمنان است و به برکت انقلاب اسلامی در خیلی از عرصه ها قوی شده است. 

وی ادامه داد: آمریکا و اروپایی ها در طول این چند دهه مدام تهدید و تحریم و فتنه کردند ولی با این وجود انقلاب اسلامی به مسیر پیشرفت خود ادامه داده است هرچند که خساراتی هم متحمل شدیم. 

امام جمعه نهاوند افزود: نقش بی نظیر رهبر انقلاب و حضور مردم باعث ماندگاری انقلاب شده است و می بینیم که در این فتنه ها مطالبی بر ضد ولایت منتشر می کنند چون تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که نقشه های انها را خنثی کرده است. 

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: امروز دشمن به قدرت ایران اسلامی اعتراف می کند و می داند حل مشکلات منطقه بدون نقش آفرینی کشور ما ممکن نیست. 

وی بیان داشت: دشمنان فکر نمی کردند ایران اسلامی و محور مقاومت اینقدر قدرتمند شود که در منطقه دست برتر را داشته باشد.

دیدگاه شما