تازه های سایت

کد مطلب: 51890
16. دى 1401 - 12:55
‍ معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: رفع فقر و محرومیت زدایی از اولویت های دولت سیزدهم نیز است که باید همه دستگاهها برای این مهم پای کار بیایند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهروز کیانی در جلسه تشکیل کمیته محرومیت زدایی  و توانمند سازی روستاها و محلات شهری کم برخوردار شهرستان نهاوند با اشاره به تاکیدات استاندار همدان به رفع محرومیت از چهره روستاها و محلات شهری کم برخوردار و باتوجه به اینکه نهاوند پایلوت این موضوع در استان است، اظهار داشت: رفع فقر و محرومیت زدایی از اولویت های دولت سیزدهم است که باید همه دستگاه ها برای این مهم پای کار بیایند. 

وی افزود: کمیته های محرومیت زدایی و توانمند سازی روستاها و محلات شهری کم برخوردار با محوریت شهرداری ها و بخشداری ها و با همکاری ائمه جمعه و جماعات، معتمدان و شوراها برگزار شود و گزارشات جلسات همراه با کار کارشناسی، راهکارها، تمهیدات، پیش بینی اعتبارات را به فرمانداری ارسال شود. 

کیانی در ادامه تاکید کرد: در این کمیته ها اشتغال، آسیب های اجتماعی، کمبودها و نواقص در حوزه های مختلف، ظرفیت ها وپتانسیل ها، پروژه های عمرانی، آموزش وپرورش، بهداشت و درمان، ورزش و... در مناطق پای قلعه ، دوخواهران ، شیخ منصور ، چغا، گلزرد، جوادیه ، دستغیب ، شاطرآباد ، مهدیه ، خیابان شریعتی  مدنظر قرار گیرد. 

وی در پایان یادآور شد: در کمیته های محرومیت زدایی و توانمند سازی به دنبال برنامه ریزی، خلاقیت، ایده های جدید  در جهت کارآفرینی و نشاط اجتماعی در جهت زدودن فقر از چهره محلات و شهرها باشیم.

دیدگاه شما