تازه های سایت

کد مطلب: 51752
1. دى 1401 - 8:54
دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ایام فاطمیه میهمان مردم نهاوند خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، همزمان با ایام فاطمیه ۶ شهید گمنام در برخی شهرها و مناطق استان تشییع و تدفین خواهند شد که شهرستان نهاوند نیز میزبان ۲ شهید گمنام خواهد بود.

در راستای برنامه ریزی تشییع این شهدای والامقام و استقبال باشکوه از این عزیزان جلسه هماهنگی با حضور مسئولان مربوطه و با حضور امام جمعه و معاون سیاسی فرمانداری برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این جلسه گفت: نهاوند روز یکشنبه ۴ دی ماه میزبان ۲ شهید گمنام و سرافراز دوران دفاع مقدس خواهد بود‌.

سرهنگ میثم رحیمی ضمن تاکید بر همکاری و همراهی مدیران دستگاههای متولی گفت: این شهدا ساعت ۳ بعد از ظهر وارد شهر نهاوند خواهند شد و باید استقبالی شایسته از این عزیزان داشته باشیم.

وی افزود: آیین وداع با شهدا در شهر فیروزان هم برگزار و‌ پس از آن در مسجد شهید حیدری آیین شب وداع برگزار خواهد شد.

طبق اعلام نماینده کمیته جستجوی مفقودین؛ این ۶ شهید والامقام شامل شهید ۱۹ ساله‌ محل شهادت عملیات خیبر و منطقه جزیره مجنون در اسفند سال ۱۳۶۲، شهید ۲۴ ساله‌ به شهادت رسیده  در منطقه شلمچه خرداد ۱۳۶۷، شهید ۱۶ ساله‌ در عملیات خیبر و جزیره مجنون در اسفند ۱۳۶۲ ، شهید ۲۰ ساله‌ در عملیات والفجر ۴  به شهادت رسیده در سال ۱۳۶۲ شهید ۱۸ ساله‌ عملیات والفجر مقدماتی در بهمن ۱۳۶۱ و شهید ۲۰ ساله‌ای که در تک دشمن در خرداد ۱۳۶۷ به شهادت رسیده است.

دیدگاه شما