تازه های سایت

کد مطلب: 51751
1. دى 1401 - 8:54
نشست بصیرتی یگان شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت پرسش و پاسخ درباره عملکرد و اقدامات دولت سیزدهم باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در این نشست مسائل و مشکلات شهرستان به همراه مطالبات مردم و تحلیل ها درباره ی عملکرد مدیران دولت مطرح و پاسخ گفته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند در این نشست به تحلیل و تشریح اقدامات دولت در شهرستان و همچنین اولویت های استاندار بویژه اقدامات جهادی در بحث آبرسانی، رویکرد و بازخورد بازدید ها و دیدارهای چهره به چهره با مردم بویژه در بازار و روستاها، بازدید از پروژه های بزرگ و خاک خورده شهرستان و تلاش برای رفع موانع موجود، پیگیری مشکلات کشاورزان از جمله تامین آب کشاورزی پرداخت.

وی با اشاره به نگاه ویژه استاندار به شهرستان به خصوص در  مورد ساماندهی نهر شعبان و بدنبال تشکیل جلسه با معاون وزیر نیرو و مدیران ارشد استان و اختصاص اعتبارات ویژه برای رفع مشکلات مطرح در حوزه آب کشاورزی وتلاش برای تعیین تکلیف پروژه های چندین ساله و پرونده های خاک خورده در حوزه خدمات و مدیریت شهرستان را از جمله اولویت ها در چندماه اخیر عنوان کرد که با تاکید استاندار و پیگیری فرماندار جهادی در شهرستان اجرا یا در حال انجام و تحقق است.

کیانی اظهار داشت: شرایط ناخواسته ی موجود و حواشی مانع پیش رفتن برنامه های دولت برای توسعه و خدمات رسانی و بویژه بحث معیشت مردم است.

وی ادامه داد: این حواشی تلاش داشت تا خدمات و تلاش های دولت را کمرنگ جلوه دهد اما با همه این تفاسیر اولویت دولت همچنان پا بر جا و معیشت و اقتصاد مردم مورد توجه خواهد بود.

معاون فرماندار نهاوند با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان خود درصدد تحمیل یک جنگ ترکیبی بر مردم و دولت انقلابی است، تاکید کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری این اتفاقات و تحرکات دشمن بخاطر این است که اینها نمی خواهند ایران قوی را ببینند.

دیدگاه شما