تازه های سایت

کد مطلب: 51749
1. دى 1401 - 8:48
فرماندار نهاوند گفت: یکی از مواردی که باید مد نظر قرار گیرد اختلاف ۶۰ هزار تومانی نرخ گوشت گوسفند نر با ماده است که از سوی قصابی‌ها رعایت نمی‌شود و متأسفانه تمام گوشت‌ها به قیمت گوشت گوسفند نر به دست مشتری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: ما وظیفه داریم زمینه آرامش خاطر شهروندان را فراهم کرده و ضمن جلوگیری از سوء استفاده افراد متخلف، بهداشت و سلامتی مردم را تأمین کنیم.

وی کمبود نیروی نظارتی در شهرستان را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت: برای نظارت بر بازار، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز امری ضروری است که باید برای این مشکل تدبیری شود.

فرماندار شهرستان نهاوند در خصوص قیمت گوشت در بازار عنوان کرد: یکی از مواردی که باید مد نظر قرار گیرد اختلاف ۶۰ هزار تومانی نرخ گوشت گوسفند نر با ماده است که از سوی قصابی‌ها رعایت نمی‌شود و متأسفانه تمام گوشت‌ها به قیمت گوشت گوسفند نر به دست مشتری می‌رسد.

وی افزود: قیمت گوشت گوسفند نر با ماده با برچسب مشخص شده که باید در این زمینه اطلاع‌رسانی صورت گیرد و قیمت‌های هر کدام با بنر در قصابی‌ها نصب شود.

احمدوند افزود: برنامه ما این است که در آینده قصابی‌های فروش گوسفند نر با ماده جدا شوند تا مردم بدانند بابت هر کدام چقدر باید پرداخت کنند.

وی اختلاف قیمت گوشت شهرهای همجوار با نهاوند را یکی از علل خروج دام سنگین از این شهرستان عنوان کرد و افزود: وقتی قیمت گوشت در شهرهای همجوار بیشتر از نهاوند است باعث خروج دام از شهرستان می‌شود.

فرماندار نهاوند در پایان با بیان اینکه سهمیه آرد این شهرستان در مقایسه با سایر شهرهای استان کمتر است افزود: سهمیه آرد این شهرستان مطابق با جمعیت چند سال پیش تعریف شده که لازم است در اختصاص سهمیه آرد تجدید نظر صورت گیرد.

دیدگاه شما