تازه های سایت

کد مطلب: 51730
29. آذر 1401 - 0:57
فرماندار نهاوند گفت: دستگاه های مربوطه ساعت تردد خودروهای حمل نخاله را مشخص و مصوب کنند و خارج از آن ممنوع اعلام شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  ضرغام احمدوند با بیان اینکه این ستاد یکی از مهمترین جلسات شهرستان است، گفت:بر همین مبنا هم توقع داریم ادارات در مجموعه موارد را پوشش دهند و کار را تا  اتمام و به نتیجه رساندن پیش ببرند و کمک کنند.

وی با بیان اینکه دهیاری ها و بخشداری ها موضوع پسماند در روستاها را جدی بگیرند، گفت: محیط زیست موارد اعلام شده و‌مستند که با دادستانی هم معرفی شده است به جدیت پیگیری و اجرا شود.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: مدیریت جهادی در بحث پسماند این است که مثلا یک موقعیت و‌مکان که محل زباله و دور ریز بوده حالا به پارک و محیط فرهنگی تفریحی توسط شهرداری تبدیل شده است، و نمونه آن پارک بادام و چهره قبل و بعد اجرای این پروژه است که این برای سایر دستگاهها هم صدق می کند.

احمدوند گفت: بحث پسماند ۲ موضوع را در بر دارد یک محیط زیست و دیگری آزار و اذیتی است که به مردم منطقه وارد می شود .

وی افزود: در بحث پسماند یک موضوع محیط زیست و دیگر ایجاد ناراحتی برای شهروندان است که باید مورد توجه قرار بگیرد ، توقع داریم ادارات در مجموعه موارد را پوشش دهند و کار را تا  اتمام و به نتیجه رساندن پیش ببرند و کمک کنند.

فرماندار نهاوند بیان داشت: با جدیت در بحث نخاله های ساختمانی و زباله ها ورود پیدا کنید و دستگاهها با همکاری هم در مرتفع کردن مشکلات در کنار هم باشند و با متخلفین مماشات نکنند.

وی افزود: ساعت تردد خودروهای حمل نخاله را مشخص و مصوب کنند و خارج از آن ممنوع اعلام شود و دهیاری ها و بخشداری ها و شهرداریها موضوع پسماند را در حوزه های خود به صورت جدی مد نظر داشته باشند.

دیدگاه شما