تازه های سایت

کد مطلب: 51722
28. آذر 1401 - 8:58
شهردار نهاوند از حل کردن برخی از مشکلات بر زمین مانده از سال های گذشته در این شهر در راستای خدمت رسانی به شهروندان خبر داد‌.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بخش بندی مشکلات شهر به بخش های عمران، خدمات شهری، پرونده های قدیمی و قراردادهای نیمه کاره جهت سهولت در رفع مشکلات انجام شده و پیگیری ها جهت رفع در برنامه کاری شهرداری قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: شهرک فارابی که مربوط به تعاونی کارگران شهرداری نهاوند بود و سالها به علت مشکلات بلاتکلیف مانده بود با همراهی دستگاه های نظارتی، مدیرکل محترم دفتر بازرسی استانداری و شورای اسلامی شهر رفع شد و به زودی شاهد رونق ساخت و ساز در این منطقه از شهر خواهیم بود.

یوسفی نوید ادامه داد: پرونده های قدیمی و نیمه کاره و صدور پایان کار برای ساختمان‌های قدیمی از دیگر مشکلات شهروندان بود که با پیگیری های صورت گرفته با دفتر امور شهری استانداری بعد از طی شدن مراحل، رفع شده و این مشکل نیز برطرف می شود.

شهردار نهاوند افزود: هفتاد دهنه مغازه در بلوار امام حسین(ع) این شهر که نزدیک به بیست سال از مشکل آنها می‌گذرد و همچنان در بلاتکلیفی به سر می بردند در مراحل نهایی تعیین تکلیف هستند.

وی اظهار داشت: از ابتدای دوره جدید با همکاری فرماندار و اداره کل راه و شهرسازی که با مساعدت لازم جهت رفع این مشکل همکاری داشته و اقداماتی انجام شده و این مشکل در صورت مساعدت سایر ادارات و پیرو مذاکرات صورت گرفته مبنی بر مساعدت جهت رفع مشکل شهروندان، بعد از سالها از بلاتکلیفی خارج می شود.

یوسفی نوید گفت: پیگیری مشکلات و رفع موانع توسعه شهر راه را برای سرمایه گذاری و امیدواری همشهریان به خدمت بیشتر و بیشتر میکند.

وی ادامه داد: در همین راستا در ابتدای کار اقدامات جهت آسیب شناسی و دلایل انجام گرفت و تیم های مختلف جهت رفع این مشکلات پیگیر موضوع شدند. 

شهردار نهاوند افزود: از دیگر مشکلات کهنه ی شهر مشکل روستای رضی آباد بود که بین شهری شدن یا روستا ماندن باعث ایجاد مشکلاتی برای اهالی در این منطقه شده بود که با موافقت اهالی با تبدیل شدن به روستا و زیر نظر دهیاری و بخشداری و روستایی جدا از شهر، مشکل اهالی رفع شد.

یوسفی نوید بیان داشت: کمبود هتل جهت اقامت مسافران از جمله کمبودهای شهر است که به زودی این مشکل نیز با مشارکت بخش خصوصی رفع می شود.

وی اظهار داشت: متاسفانه مشکلات کهنه و فراموش شده در نهاوند زیاد است و به فراموشی سپرده شده اند و درگیر شدن با موانع کهنه و قدیمی سرعت انجام خدمات را برای مدتی کند می‌کند اما آینده شهر و توسعه را در دراز مدت به همراه خواهد داشت.

شهردار نهاوند در پایان گفت: زیرساخت ها هم اکنون فراهم است و قدم هایی تاثیر گذار در مسیر توسعه برداشته شده که با ادامه دار بودن اقدامات و هماهنگی سایر ادارات، شهری در شأن شهروندان خواهیم داشت.

دیدگاه شما