تازه های سایت

کد مطلب: 51721
28. آذر 1401 - 8:57
جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند با حضور فرماندار ، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار و دیگر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فرماندار نهاوند از مدارس و دانشگاه‌ها به عنوان مهم‌ترین کانون سوداگران مرگ برای ضربه زدن به نسل جوان یاد کرد و افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و افزایش آگاه‌سازی نسل جوان ونوجوان ازمضرات موادمخدر توسط دستگاه های متولی باید مورد توجه جدی قرار گیرد

ضرغام احمدوند خواستار هم افزایی و مشارکت کلیه دستگاه ها در اجرای برنامه های ستاد شد و افزود: سازمان های مردم نهاد نیز می‌توانند در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش آفرینی زیادی داشته باشند.

احمدوند همه دستگاه‌های اجرایی را موظف به همکاری در مبارزه با مواد مخدر دانست و تصریح کرد: نظارت بر کمپ های ترک اعتیاد و برخورد با خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر جزء اولویت‌های ما در شهرستان است.

وی تاکید کرد: توانمندسازی، ایجاد اشتغال و صیانت از بهبود یافتگان نقش موثری در جهت حضور این افراد در جامعه دارد و بر بهره گیری از ظرفیت مراکز دینی و فرهنگی در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر ضروری است.

دیدگاه شما