تازه های سایت

کد مطلب: 51718
28. آذر 1401 - 8:45
 فرماندار نهاوند گفت: استفاده از همه ظرفیت‌ها و مشارکت همه اهالی روستاها و دهیاران لازمه توسعه روستاهاست.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در بازید از روستای قشلاق با حضور بخشدار مرکزی و برخی رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان نهاوند، هدف از روستاگردی را ایجاد و خلق امید برای روستاییان و روزنه‌ای برای توسعه روستاها عنوان کرد و گفت: همه تلاشمان را در راه خدمت‌رسانی به مردم خواهیم کرد و مطالبات مردم این روستا را هم پیگیری خواهیم کرد.

وی ضمن بازدید از مراحل ساخت مدرسه روستای قشلاق با ابراز رضایت از برنامه روستاگردی و دیدار چهره به چهره با اهالی روستا، اظهار کرد: ۲۳۰ میلیون تومان جهت انجام طرح بهسازی و جدول‌گذاری روستا هزینه شده که نیاز است دهیار، و شورا با مشارکت اهالی روستا پیگیر سایر مشکلات باشند و بنده و سایر مدیران شهرستان نیز نسبت به تعهدات خود پایبند هستیم و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

فرماندار نهاوند همچنین امروز از روستاهای گیوکی، عباس‌آباد و شیراوند از توابع بخش خزل با هدف بررسی مشکلات و شنیدن مطالبات اهالی این روستاها بازدید و با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

سه مطالبه مهم اهالی این روستاها شامل رفع مشکلات آب آشامیدنی و اجرای طرح مخزن آب شرب، رفع مشکلات گازرسانی و نحوه‌ توزیع کود بین کشاورزان بود که مورد بررسی قرار گرفت.

احمدوند در جمع اهالی این روستاها نیز توسعه و ارتقای خدمات در روستاها را مشروط به استفاده از ظرفیت و مشارکت همه اهالی روستاها، دهیارها، شوراهای روستاها و تعامل و حمایت مدیران شهرستان عنوان کرد.

وی به مشکلات این روستاها اشاره کرد و افزود: رفع موانع اجرای طرح گازرسانی روستای گیوکی و اجرای طرح مخزن آب شرب روستاهای عباس‌آباد و شیراوند باید هرچه سریعتر حل و اجرا شود.

احمدوند در خاتمه ضمن بازدید از خدمات جهاد کشاورزی فارسبان بازدید و به نحوه توزیع کود بین کشاورزان پرداخت و به توزیع عادلانه کود بین کشاورزان تاکید کرد.

دیدگاه شما