تازه های سایت

کد مطلب: 51696
25. آذر 1401 - 10:58
نماز جمعه این هفته در نهاوند به امامت حجت الاسلام عباس مولوی امام جمعه موقت اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی امام جمعه موقت نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: نماز جمعه وحدت آفرین و محل اشتراک انگیزه و هدف ها برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و الهی است. 

وی اظهار داشت: دشمنان در پی تفرقه هستند و هرچند سال یک بار اقدام به ایجاد فتنه می کنند و دلیل هم این است که هر بار شکست میخورند و دوباره توطئه می کنند. 

امام جمعه موقت نهاوند افزود: فرزندان ایران اسلامی همواره در مقابله با فتنه ها موفق بوده اند و به همین دلیل دشمنان به نقشه هایی متوسل می شوند تا وحدت در جامعه را از بین ببرند. 

وی ادامه داد: یکی از راه های از بین بردن وحدت توسط دشمنان کمرنگ کردن محافل و مجامع وحدت آفرین مانند نماز جمعه است و این همه تخریب بر علیه قرارگاه نماز جمعه به همین دلیل است. 

حجت الاسلام مولوی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به هفته وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت شهید مفتح گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند شهید مفتح انسان کم تظاهر اما پر تحرک و پرحضور بود و هرجا نیاز بود حضور پیدا می کرد و آنجا را به پایگاهی برای انقلاب تبدیل می کرد. 

وی با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی و بقای انقلاب است، اظهار داشت: دشمن بین حوزه و دانشگاه در حال تفرقه افکنی هستند چون اگر این دو نهاد با هم وحدت داشته باشند و علم و دین در کنار هم باشند و اگر این اتفاق افتاد دشمن نمی تواند در کشور نفوذ کند و نقشه های آنها را نقش برآب می کند.

  امام جمعه موقت نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها گفت: کارنامه استکبار جهانی پر از افراطی گری است و به دروغ ادعای حقوق بشری دارند و بزرگترین جنایات را بر علیه بشریت انجام داده اند.

  وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: امروز در جنگی تمام عیار قرار داریم و اهمیت جهاد تبیین بیش از پیش برای ما روشن می شود. 

حجت الاسلام مولوی بیان کرد: دشمنان نسل جوان را هدف قرار داده است و باید با تبیین و آگاهی در این جنگ ترکیبی که دارای ابهام و چند بعدی است بتوانیم نسل جوان را اگاه کنیم. 

وی در پایان گفت: دشمنان به دنبال سردرگمی ایران اسلامی هستند تا نتواند به اهدافش برسد و سپس نقشه های خود را عملی کنند و موفق شوند در کشور ما تغییر رفتار ایجاد کنند ولی به برکت حضور و بصیرت مردم در این راه هم موفق نخواهند شد.

دیدگاه شما