تازه های سایت

کد مطلب: 51691
24. آذر 1401 - 21:51
تهیه کننده برنامه قرارگاه شبکه قرآن گفت: در این برنامه هر هفته یک امام جمعه و روحانی برجسته به برنامه دعوت می‌شوند و این هفته امام جمعه نهاوند میهمان برنامه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، میثم بیگی افزود: جمعه ۲۵ آذرحجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند میهمان برنامه قرارگاه است و بخش‌هایی از مستند «عبای خاکی» با موضوع زندگی امام جمعه نهاوند از این شبکه پخش می‌شود.

او گفت: در این برنامه بخش‌هایی از فیلم مستند عبای خاکی کاری از آقای علی کاظم نادری و علی سهرابی با موضوع وصف حماسه‌های مردم نهاوند در طول دوران دفاع مقدس با محوریت ۴ دهه زندگی حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه منصوب حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان نهاوند در برنامه پخش می‌شود.

تهیه کننده برنامه قرارگاه شبکه قرآن گفت: این فیلم مستند ۳۷ دقیقه‌ای که به کارگردانی علی کاظم نادری مستند ساز شبکه‌های سیما و سینما حقیقت و با تهیه کنندگی علی سهرابی و با کمک بسیج رسانه و کانون شهید نادری نهاوند تهیه شده به زودی به صورت کامل از شبکه قرآن پخش می‌شود.

بیگی افزود: در برنامه قرارگاه که روز جمعه ۲۵ آذر ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح از شبکه قران پخش می‌شود امام جمعه نهاوند میهمان برنامه است و بخش‌هایی از مستند عبای خاکی هم پخش می‌شود.

دیدگاه شما