تازه های سایت

کد مطلب: 51685
24. آذر 1401 - 5:25
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: برای افزایش و جوانی جمعیت دولت برنامه پرداخت تسهیلات فرزندآوری را در دستور کار خود قرار داده هرچند که در این بخش ما مشکلاتی از طریق شبکه بانکی داریم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهروز کیانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان نهاوند گفت: دولت سیزدهم از زمان استقرارش علی‌رغم کارشکنی‌هایی که توسط دشمنان بر دولت تحمیل شده خوشبختانه توانسته توفیقات قابل توجهی بدست آورد.

 کیانی اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند بیگانگان از ایران قوی می‌ترسند و شعار دولت نیز همین است و فعالیتش‌های را بر همین مهم متمرکز کرده است.

وی تصریح کرد: با حضور دولت سیزدهم در بحث کرونا اتفاقات خوبی افتاد و آمار مرگ‌‌و میر که به روزی ۷۰۰ نفر هم رسیده بود کنترل شد و خوشبختانه امروز می‌بینیم که آمار بیماری کرونا و آمار مرگ و میر روزانه ناشی از این بیماری نیز بسیار کاهش یافته و به صفر رسیده است.

کیانی افزود: اتکای دولت سیزدهم بر روی توانمندی‌های داخلی کشور و جوانان است که امیدواریم دولت بتواند با غلبه بر مشکلات حاضر توفیقات بیشتری در همه زمینه‌ها به دست آورد.

وی یادآور شد: بحث ازدواج و فرزند‌آوری از موضوعات حیاتی و مهمی برای کشور هستند و بحث جوانی جمعیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هستند به دولت در این خصوص تلاش می‌کند و این بار عظیم را به دوش می‌کشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند تاکید کرد: برای افزایش و جوانی جمعیت دولت برنامه پرداخت تسهیلات فرزندآوری را در دستور کار خود قرار داده هرچند که در این بخش ما مشکلاتی از طریق شبکه بانکی داریم و با کمبود اعتبارات بانکی نیز مواجهه هستیم که امیدواریم با تدابیری که اندیشیده می‌شود این مشکلات حل شود.

کیانی در ادامه به کاهش بحث ازدواج و فرزندآوری در شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: متاسفانه طی سال‌های اخیر در شهرستان آمار ازدواج و فرزندآوری کاهش پیدا کرده و باید این مهم در جلسات تخصصی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و دانشگاه‌ها با تحقیق و بررسی می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند.

وی در خاتمه از عدم حضور دانشگاه‌های شهرستان در این جلسه گلایه کرد و گفت: حضور نماینده دانشگاه‌های شهرستان در این جلسه ضروری است.

دیدگاه شما