تازه های سایت

کد مطلب: 51682
24. آذر 1401 - 5:17
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: پس از قهرمانی تیم بانوان روستای فارسبان نهاوند؛ تیم اتحاد روستای زرامین سفلی دیگر نماینده نهاوندی نیز در بخش آقایان قهرمان مرحله استانی بزرگترین رویداد فوتبالی کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی با اعلام این خبر عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان با همکاری فدراسیون های : ورزشهای روستایی و بازی‌های بومی و محلی و همگانی اقدام به برگزاری بزرگترین رویداد فوتبالی کشور تحت عنوان " جام پرچم" کرد و در مرحله استانی آن در استان همدان ۳۳۱ تیم در دو بخش آقایان و بانوان حضور  داشتند که در بخش آقایان صبح امروز تیم مینی فوتبال اتحاد روستای زرامین سفلی با نتیجه ۳ بر ۲ نماینده شهرستان همدان را مغلوب و عنوان قهرمانی استان همدان را کسب نمود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: در بخش بانوان نیز تیم مینی فوتبال کهکشانی های روستای فارسبان نهاوند نیز نماینده ملایر را شکست و قهرمان استان همدان شد.

سلیمان جوانمردی افزود: تیم های مینی فوتبال اتحاد روستای زرامین سفلی در بخش آقایان و کهکشانی های روستای فارسبان در بخش بانوان به نمایندگی از استان همدان در مرحله کشوری جام پرچم حضور پیدا خواهند کرد.

وی با تشکر از علی حقیقی مدیر کل ورزش و جوانان  و علی پارساجو رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان در حمایت از برگزاری  مناسب  مراحل شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات و همچنین تقدیر از زحمات عباس ترکاشوند رئیس و اعضای هیئت ورزشهای روستایی و بازی‌های بومی و محلی و تبریک این موفقیت ها به جامعه ورزشی شهرستان نهاوند یادآور شد:  مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم با هدف شناسایی استعدادهای ورزش فوتبال در زمین‌های چمن مناطق روستایی انجام شد. که نمایندگان شهرستان نهاوند در مسابقات استانی توانستند با اقتدار از سد رقبا گذشته و ان شاءالله در مسابقات کشوری  نیز بتوانند  برای استان همدان نیز نمایندگان شایسته ای باشند.

دیدگاه شما