تازه های سایت

کد مطلب: 51605
16. آذر 1401 - 1:07
مادر شهید «طهماسب وندالوند» از شهدای شهرستان نهاوند دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، «ایران پیله وران» مادر شهید «طهماسب وندالوند» پس از سالها فراغ فرزندش روز (سه‌شنبه) آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این مادر شهید در روز (چهارشنبه) ۱۶ آذر ساعت ۱۰ در باغ بهشت نهاوند و مراسم ختمی نیز در همان روز از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در مسجد جوانان نهاوند برگزار می‌شود.

«طهماسب وندالوند» اولین شهید شهرستان نهاوند در ایام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که بی‌سر به پابوس یار رفت.

حضور در نماز جماعت و کسب فیض از محضر پدر، در کنار حضور در هیأت‌های حسینی و مراسم‌های مذهبی، از او جوانی مذهبی و معتقد ساخت.

در دوران ستمشاهی به مبارزه با طاغوتیان پرداخت و پس از پیروزی انقلاب و با تأسيس سپاه پاسداران به این مجموعه نوپا و انقلابی پیوست تا در پيشبرد آرمان‌های جمهوری اسلامی ایفای نقش کند. در جریان درگیری‌های منطقه پاوه، همراه با دیگر همرزمانش راهی آن مناطق شد و به مبارزه با گروهک‌های ضدانقلاب پرداخت.

سرانجام در در ۲۶ مرداد سال ۱۳۵۸ و مصادف با ایام ماه رمضان، به شهادت رسید و بر اثر برخورد مستقیم گلوله به صورت مبارکش، بدون سر به لقای حضرت حق و همجواری با سیدالشهداء رفت. پیکر پاک و مطهرش در کنار ۲۵ شهید دیگر، در منطقه پاوه به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما