تازه های سایت

کد مطلب: 51595
15. آذر 1401 - 8:39
 کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از پیش‌بینی احتمال بارش برف در نوار شمالی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون وضعیت جوی استان، اظهار کرد: طی دو روز گذشته بارش‌های پراکنده‌ای در استان داشتیم و پیش‌بینی می‌کنیم امروز نیز بارش‌هایی داشته باشیم که این بارش‌ها در نوار شمالی استان ممکن است به صورت برف باشد.

وی با بیان اینکه طی پنج روز آینده هوای استان قسمتی ابری است، مطرح کرد: در مجموع احتمال بارش های پراکنده در مناطق شمالی و مناطق کوهستانی برای امروز و روز چهارشنبه وجود دارد اما تا یک هفته آینده بارش قابل ملاحظه ای در استان نداریم.

زاهدی با بیان اینکه هوای نسبتاً سرد در منطقه ماندگار است، تصریح کرد: سردی هوا تا پایان هفته ادامه دارد و ابرناکی باعث شده تا دمای صبحگاهی امروز -دوشنبه ۱۴ آذرماه- در همدان به صفر درجه سلسیوس برسد.

وی با بیان اینکه دمای کمینه در همدان تا منفی ۸ درجه سلسیوس هم خواهد رسید، ادامه داد: تغییرات دما طی ۲۴ ساعت گذشته در همدان از صفر تا هفت درجه سلسیوس بوده همچنین گل‌تپه با منفی چهار درجه سلسیوس سردترین و نهاوند و ملایر با ۱۱ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقاط استان بودند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه امشب در سردترین ساعات دمای هوای همدان به منفی ۴ درجه سلسیوس خواهد رسید، خاطرنشان کرد: تا پایان هفته به واسطه سکون و آرامش جوی مه رقیق صبحگاهی در استان مشاهده می‌شود.

دیدگاه شما