تازه های سایت

کد مطلب: 51587
14. آذر 1401 - 8:25
فرماندار نهاوند گفت:حضور قشر علمی و نخبگان در ادارات و ورود ادارات به بحث جهاد تبیین یکی از موضوعاتی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه جهاد تبیین اظهار داشت: تبیین ریشه در تاریخ دارد و  رسالت پیامبران نیز تبیین حقایق عالم و گوهر وجودی و ظرفیت‌های انسان بوده است.

احمدوند با اشاره به اینکه جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و مهمترین اصل جهاد تبیین برنامه ریزی کردن برای این مهم است، گفت: جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و عدم انجام درست آن می‌تواند نتایج زیان باری به وجود بیاورد، پس باید بیان حقیقت و روشنگری با برنامه ریزی باشد.

وی گفت: به طور کلی جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است زیرا توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند و در این موارد است که دشمن مجبور به حذف فیزیکی است.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه اگرچه طی ۴۳سال گذشته هم دشمن در ابعاد مختلف نظامی، امنیتی، فشارها و  تحریم‌ها شکست خورده است، اظهار داشت:همه هدف و تلاش دشمن این است که امروز با تمام توان دست و پا می‌زند تا مردم را ناامید کرده و دستاوردهای بزرگ نظام را سیاه‌نمایی کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری اعلام فرموده اند همه موظف هستیم جهاد کنیم و دستاوردهای ۴۳ ساله نظام و انقلاب و  افتخارات ملت ایران را  در زمینه‌های مختلف تبیین کنیم.

احمدوند گفت: اقدامات مسئولان و کارهایی که انجام می دهند باید از طریق فضای مجازی و حقیقی و نیز رسانه ها نه تنها به گوش ملت ایران، بلکه به گوش سایر ملت‌ها برسد.

وی افزود: حضور قشر علمی و نخبگان در ادارات و ورود ادارات به بحث جهاد تبیین یکی از موضوعاتی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار نهاوند بیان داشت: جهاد تبیین یکی از ضروریاتی است که باید ابتدا از خودمان سپس در خانواده ،جامعه ، نوجوانان و جوانان به بیان آن بپردازیم.

وی با اشاره به اهمیت نقش بانوان در خانواده و جامعه گفت: دشمنان از طریق بانوان، بنیان خانه و خانواده را مورد هجمه قرار داده اند تا بدین بهانه به اسلام ضربه بزنند و این کار نباید انجام شود و نظام خانواده نباید آسیب ببیند و بنده تاکید دارم که بانوان مراقب خانه و خانواده باشند.

فرماندار نهاوند در ادامه ضمن گلایه از حضور کمرنگ مجموعه ی فرهنگی شهرستان در جلسات و بی تفاوتی آنها نسبت به فرهنگ ، بیان داشت : جهاد تبیین باید از ادارات آغاز شود سپس ثمرات آن را در خانواده و جامعه ببینیم وقتی مجموعه ی فرهنگی شهرستان در جلسات حضور کمرنگ دارند ، این بی تفاوتی نشانه ی خوبی برای شهرستان نیست و باید با عملمان جهاد تبیین را بیان و تشریح کنیم که این بی تفاوتی ها خوب نیست .

وی در خاتمه با اشاره به عدم حضور رؤسای دانشگاه‌ها در جلسات بخصوص جلسات فرهنگی ، گفت : نقش دانشگاه‌ها متأسفانه در جلسات بسیار کمرنگ است و باید پاسخگو باشند ، چرا که همه ی ما به نوعی در این نظام وظایف و رسالتی داریم و باید پایبند جمهوری اسلامی ایران باشیم.

دیدگاه شما