تازه های سایت

کد مطلب: 51577
13. آذر 1401 - 8:52
نمایشگاه صنایع دستی کارآفرینان بسیجی نهاوند در ۵۲ غرفه به مدت یک ماه پذیرای علاقمندان است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، بازارچه عرضه صنایع دستی شهرستان نهاوند به مناسبت هفته بسیج با حضور امام جمعه، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان ادارات افتتاح و کار خود را به مدت یک ماه ادامه خواهد داد.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در این مراسم گفت: از امروز نمایشگاه محصولات صنایع دستی در ۵۲ غرفه متنوع و مختلف با همکاری دستگاه های شهرستان پذیرای همشهریان است.

وی اظهار داشت: سال گذشته سپاه نهاوند مبلغ ۶ میلیارد تومان در راستای حمایت از اشتغال خانگی و زودبازده در اختیار ۱۲۲ نفر قرار داده است.

مختاری افزود: حمایت از مشاغلدخانگی در دستور کار سپاه و بسیج قرار دارد و با این تسهیلات برای ۶۵۳ نفر اشتغال زایی شد.

وی ادامه داد: امسال هم این اعتبار حدود سه برابر شده که در راستای حمایت از صنایع زودبازده و خود اشتغالی به متقاضیان پرداخت می شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: از مسئولان درخواست داریم که این محل به صورت دائمی در راستای عرضه محصولات صنایع دستی بسیج به نمایشگاه اختصاص داده شود.

این بازارچه که در محل بازار روز شهرداری نهاوند واقع در کوچه حاج خدارحم مستقر شده است به عرضه انواع محصولات و صنایع دستی از جمله صنایع چوب، مس، مبل و منبت، قالی و گلیم، مینا کاری و تولیدات خوراکی و گیاهی ارگانیک با مشارکت بسیج هنرمندان، شرکت تعاونی زنان ولایت، بسیج سازندگی، کارگروه صنایع دستی به صورت از تولید به مصرف و بدون واسطه و با قیمتی مناسب نسبت به بازار در خدمت همشهریان است.

دیدگاه شما