تازه های سایت

کد مطلب: 51576
13. آذر 1401 - 8:52
با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند، رئیس و اعضای هیئت دوومیدانی استان همدان از خانواده سردار شهید حیدر سهرابی شهید شاخص سال ۱۴۰۱ شهرستان نهاوند تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: سردار شهید حیدر سهرابی از شهدای ورزشکار امسال به عنوان شهید شاخص سال شهرستان نهاوند معرفی شده است.

سلیمان جوانمردی بیان کرد : در مراسمی با حضور مسعود بنوان و سید اصغر ذوقی احسن و سعیدی منش رئیس ، دبیر و مسئول کمیته استعداد یابی دو های استقامت و نیمه استقامتی استان همدان و همچنین سرهنگ سلگی مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه نهاوند از خانواده سردار شهید حیدر سهرابی تجلیل شد.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نهاوند افزود : در روستای تکه ،ابتدا  با حضور بر سر مزار این سردار شهید  به مقام شامخ وی ادای  احترام شد و سپس در جمع خانواده ایشان حضور پیدا کردیم و تابلو فرش منقش به عکس سردار شهید حیدر سهرابی را به همسر و فرزندش اهدا کردیم.

در ادامه مراسم مسعود بنوان رئیس هیات دو ومیدانی استان همدان گفت: برنامه ما در سرکشی به شهرستانها دیدار با خانواده شهدا می باشد.

او گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل جدید و بخصوص ورزشکاران و قهرمانان تبیین کنیم زیرا اگر شهدا نبودند ما نمی توانستیم به راحتی پرچم کشورمان را در جهان به اهتزاز در بیاوریم.

در ادامه سید اصغر ذوقی احسن دبیر هیات دو ومیدانی استان گفت: سردار شهید حیدر سهرابی از فرماندهان بزرگ و شجاع استان همدان می باشد که یکی از همرزمان شهید همدانی در سپاه انصار الحسین(ع) می باشد.

ذوقی احسن گفت: شهید سهرابی الگوی اخلاقی خوبی برای ورزشکاران و نسل جدید می باشد.

لازم به یاد آوری است همزمان با مسابقات ۸ جانبه کشتی در نهاوند و با حضور مسئولین استان و شهرستان از خانواده های: سردار شهید حاج میرزا سلگی ،برادران شهید قیطاسی ،شهید مهدی رفیعی و مرحوم سماوات مربی تیم ملی کشتی با اهدای تابلوفرش هایی توسط اداره ورزش وجوانان شهرستان نهاوند تقدیر شد.

دیدگاه شما