تازه های سایت

کد مطلب: 51574
13. آذر 1401 - 8:40
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: ‍مسابقات کشتی ۸ جانبه نهاوند بزرگداشت شهدای گرانقدر شهرستان نهاوند و به یاد و نام مربی اسبق تیم ملی کشتی مرحوم فرامرز سماوات با قهرمانی کرمانشاه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی گفت: این مسابقات بمناسبت هفته بسیج و بزرگداشت شهدای گرانقدر شهرستان نهاوند و به یاد و نام مربی اسبق تیم ملی کشتی مرحوم فرامرز سماوات باحضور استانهای کرمانشاه(۲تیم ) ، لرستان (۲تیم ) ، خوزستان ، مرکزی و شهرستان نهاوند(۲تیم ) ۱۱ آذرماه با حضور بیش از ۱۰۰ کشتی گیردر رده سنی جوانان در مجموعه ورزشی شهید عباد الله خدارحمی شهرستان نهاوندبرگزار شد.

وی گفت: این مسابقات در ۱۰ وزن در رشته آزاد برای آماده سازی نسل جوانان و میادین بالاتر و با حضور چندین کشتی گیر ملی پوش و مطرح کشوری برگزار شد.
 
جوانمردی افزود:هدف از برگزاری این مسابقات را ضمن گرامیداشت هفته بسیج و بزرگداشت شهدای گرانقدر و به یاد و نام مربی فقید اسبق تیم ملی کشتی مرحوم فرامرز سماوات ؛ آمادگی تیم های کشتی نهاوند و محک جدی کشتی گیران برای آینده دانست و تاکید کرد: چنین مسابقاتی باعث ارتقای سطح کیفی کشتی می‌شود لذا از تیم‌های قدرتمند کشور دعوت کردیم تا در این مسابقات شرکت کنند.
 
وی با بیان اینکه ورزش کشتی در میان مردم باعث شور و شوق فراوانی می‌شود، افزود: با برگزاری این مسابقات وضعیت و وزن کشتی نهاوند را شناسایی و سعی داریم جایگاه واقعی خود در کشور بدست آوریم چون نهاوند ورزشکاران شایسته و مدال آوران متعددی در سطح کشور داشته است.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند اظهار کرد: جوانان حاضر در این مسابقات آینده کشتی نهاوند هستند و علی رغم پسرفت کشتی نهاوند در یک دهه اخیر با برنامه ریزی های دقیق و منظم هیات کشتی، آینده درخشانی را برای کشتی این شهرستان پیش بینی می‌کنیم.
 
وی تصریح کرد: در پایان این مسابقات در کشتی تیم کرمانشاه با ۱۷۰ امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد و بروجرد لرستان با ۱۵۵ امتیاز دوم و مرکزی با ۱۱۵ امتیاز مقام سوم و تیم نهاوند با ۸ مدال رنگارنگ و ۱۰۰ امتیاز چهارم شدند.
 
گفتنی است در این مراسم با حضور امام جمعه، نماینده شهرستان، فرماندار، معاونت فرمانداری، مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند، رئیس بنیاد شهید، اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند، رئیس هیئت کشتی نهاوند و سایر مسئولین و جامعه ورزشی از خانواده های شهید سردار حاج میرزا محمد سلگی، شهیدان قیطاسی، شهید مهدی رفیعی و مرحوم فرامرز سماوات تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

دیدگاه شما