تازه های سایت

کد مطلب: 51509
6. آذر 1401 - 8:36
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی، سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش و در نتیجه دمای هوا بین پنج تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد حسن باقری شکیب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پیش بینی کرد که در طول ۲۴ ساعت آینده، سرعت وزش باد در برخی از نقاط استان همدان به ۶۰ کیلومتر در ساعت برسد.

وی با اشاره به اینکه امشب بارش باران متوقف می‌شود، تصریح کرد: برای فردا افزایش سرعت وزش باد، مه صبحگاهی و ابرناکی آسمان برای بیشتر نقاط استان همدان پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب اظهار داشت: تا پایان هفته آسمان استان ابرناک است و از روز چهارشنبه موج جدیدی از بارش های پاییزی استان را فرا می‌گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی با ۲۲ میلی متر در ایستگاه لک لک نهاوند و در همدان نیز چهار میلی‌متر در ایستگاه باران سنجی سعیدیه ثبت شده است.

وی اظهار داشت: همچنین فامنین با ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و قهاوند با یک درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دیدگاه شما