تازه های سایت

کد مطلب: 51485
3. آذر 1401 - 8:44
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از دستگيري باند 5 نفره سارقان خودرو و کشف 16 فقره سرقت خودرو و یک فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ "ذبيح الله درويشي" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت خودرو و قطعات داخل خودرو در شهرستان نهاوند، تيم ويژه پليس آگاهي شهرستان به منظور شناسايي و دستگيري سارق يا سارقين وکشف علمي سرقت ها تشکيل شد.

وي همچنين افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان با انجام اقدامات فني و قانوني و همچنين بکارگيري امکانات سازماني و شگردهاي خاص پليسي، باند 5 نفره سارقان حرفه اي و سابقه دار در این خصوص شناسایی شدند.

سرهنگ درويشي تصريح کرد: متهمان شناسايي شده در عمليات هاي جداگانه اي در مخفيگاهشان دستگير که در بازرسي از محل اختفاي آنان، مقاديري اقلام و تجهيزات داخل خودروي سرقتي کشف شد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: نامبردگان پس از انتقال به يگان انتظامي در بازجويي هاي فني صورت گرفته، مجموعا به 16 فقره سرقت خودرو و یک فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند و يکي از استان هاي همجوار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر با اشاره به اين که پرونده قضائي در اين راستا تشکيل شده و به همراه متهمان به مرجع قضائي ارسال شد،گفت: ساير اقدامات قانوني و تحويل اموال سرقتي کشف شده به مالباختگان در حال پيگيري و انجام است.

دیدگاه شما