تازه های سایت

کد مطلب: 51449
29. آبان 1401 - 4:08
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۲ جلد کتاب توسط هنرمندان و نویسندگان در موضوعات مختلف به چاپ رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال ۱۲ جلد کتاب توسط هنرمندان و نویسندگان در موضوعات مختلف به چاپ رسیده است اظهار کرد: این کتابها عمدتا از سوی ناشران نهاوند و تعدادی از ناشران سایر شهرستان‌ها به چاپ رسیده که در مقایسه با سالهای گذشته از افزایش خوبی برخوردار بوده است.

وی گفت: با توجه به این روند رو به رشد ۱۰ کتاب دیگر از سوی نویسندگان و پژوهشگران در دست تالیف است که تا پایان سال چند جلد آنها به مرحله نهایی خواهد رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با بیان اینکه سیاست اداره ارشاد نهاوند حمایت از مولفان و پژوهشگران است اضافه کرد: به منظور تشویق فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی به تالیف کتاب، حمایت‌های لازم را از آنها خواهیم داشت و این آثار را به مخاطبان معرفی می‌کنیم.

وی در ادامه از رونمایی یک جلد کتاب در هفته گذشته خبر داد و گفت: در هفته کتاب امسال یک جلد کتاب با عنوان «دعا، کلید گنج مقصود» اثر احمد عطاری رونمایی شد که با حضور مسئولین شهرستان از این نویسنده فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

بحیرایی افزود: هفته کتاب فرصت مغتنمی است تا از فعالان حوزه ادب و فرهنگ قدردانی شده و به بحث کتاب و کتابخوانی در جامعه پرداخته شود که در این زمینه امسال نمایشگاه عکس و خوشنویسی در محل نمایشگاه دائمی این اداره برپا شد.

وی با اشاره به قدردانی از فعالان حوزه چاپ و نشر از برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و ادب شهرستان خبر داد.

دیدگاه شما